/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
vvs i tyskland.
Fra : CCjunior
Vist : 3395 gange
200 point
Dato : 20-06-08 22:17

Jeg skal til at bygge om og skal bruge varmefordelings plader.. Da de er temmelig dyre, ville jeg tjekke priserne i tyskland. Men hvilke sider skal man kigge på og hvad hedder de ??

Vil gerne selv køre ned og hente med trailer, så firmaet skal nok ligge tæt på grænsen.. ellers fare jeg sq vild..hehe..

Junior

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-06-08 22:20

hej med dig.
Der er en side i tyskland. www.vvs.de prøv og tjek den ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-08 22:25

Flächenheizung

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 20-06-08 23:00

øhh. den side har jeg været inde på, men kan ikke hitte nogen varmeplader..

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-06-08 08:30

Her har de næsten alt, Svend
http://www.ebay.de/