/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vedr. Kalkia
Fra : 2100
Vist : 1364 gange
50 point
Dato : 20-06-08 19:40

Jeg søger en som vil bruge lidt fritid på at hjælpe mig med kalkulationsprogrammet Kalkia. Det som jeg gerne vil vide noget mere om er prisbogen. Jeg vil også gerne vide hvordan jeg selv opretter min egen +nummer.

Jeg kan måske også hjælpe den anden vej.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-06-08 19:45

Mange vil sikkert stå på spring med den statistik:

- Ubesvarede 6
- Besvarede 152
- Annullerede 53
- Slettede 4
Ialt 215

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 20-06-08 19:56

iah: Sjovt nok at du på Kandu er den største som kun er ude på at generer seriøse brugere. Ser ud som om du har et kontaktbehov og problemer med dig selv, og derved kun tør vise dig bag en skærm.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-06-08 20:04

Citat
Mange vil sikkert stå på spring med den statistik:

- Ubesvarede 6
- Besvarede 152
- Annullerede 53
- Slettede 4
Ialt 215

Enig med iah.

Citat
iah: Sjovt nok at du på Kandu er den største som kun er ude på at generer seriøse brugere.

Og det er løgn.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 20-06-08 20:08

Teil: Desværre er der en mere. Sjovt nok at du på Kandu er den største som kun er ude på at generer seriøse brugere. Ser ud som om du har et kontaktbehov og problemer med dig selv, og derved kun tør vise dig bag en skærm.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-06-08 22:25

Hej 2100, du virker da ikke særlig seriøs!

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 20-06-08 22:30

BM760: Hvad med at du skriver dit navn og adresse og ikke bare skjuler dig bag et skærm. Du er jo total en ussel person.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-06-08 00:10

hmm, det var da en helt ufattelig rar og venlig tone, du holder dig, '2100' - kors hytten da - folk må virkelig stå i kø for at komme herind og.....få nogle gode gedigne verbale tæsk....

Never EVER vil jeg bruge krudt på at forsøge at hjælpe en som opfører sig således

Men ha' en go' weekend.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 21-06-08 00:22

vil.du

Sjovt at og desværre er du blandt de useriøse Kandu som kun er ude på at generer her på KANDU
DU MÅ DA HAVDE ET PROBLEM MED DIG SELV, KOM DA VIDERE MED DIT LIV.

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 21-06-08 04:04

Nu ryger jeg sikkert ind på din blackliste også...

Det er dog ligegodt en fantastisk arrogance der bliver lagt for dagen i dine svar til den, synes man, berettigede kritik der bliver rettet mod dig.

Du må da vist lige se at se realiteterne i øjnene.
Der kan da vist ikke være nogen der vil udsætte sig selv for at blive nedgjort så groft som vist her for at give dig en hjælpende hånd.

Citat
Eks.: "Hvad med at du skriver dit navn og adresse og ikke bare skjuler dig bag et skærm. Du er jo total en ussel person."

Hvorfor gemmer du dig selv 2100? Der står INTET om dig selv!

Mon ikke du lige skulle se at finde den "seriøse bruger" frem i dig selv hvis han findes?

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 21-06-08 10:16

Dette er blevet en super tråd denne her til at finde alle de useriøse brugere, som kun er ude på balllade her på kandu.