/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
tvcc2000 og tvtool
Fra : ivanovic1
Vist : 291 gange
100 point
Dato : 07-03-03 09:38

Hej alle

jeg har downloadet tvtool og installeret det, endvidere downloade jeg noget på www.tvtool.com som heder TVCC 2000 1.21 -- Freeware (unsupported).

Nu vil jeg hverken have det ene eller andet og jeg har afinstalleret tvtool men når jeg søger efter tvcc 2000 kommer der efterfølgende disse to filer op, er det nogle jeg bare kan slette?

den ene fil:

navn: TVCC2000.EXE-2769B784.pf
sted: c:\windows\prefetch

den anden fil:
navn: tvcc2000
sted: c:\windows\system32\drivers

Hilsen Ivanovic

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-03 09:52

Hej
Det er der ikke noget problem med,det kan du godt,de høre med til det du har
dawnloaedet.

Manse9933

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 07-03-03 17:16

Lige en rettelse til Manse9933, det er kun filen i c:\windows\system32\drivers som er en del af downloaden, filen eller filerne i prefetch mappen er noget windows xp og 2000 gør, de forhenter filer som windows tror du skal bruge, eller filer man bruger meget, men Manse9933 har ret i at begge dele kan slettes

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-03-03 17:36

Hej
En *.pf fil er en intern instruksions fil der dannet af det program du har
dawnloaedet,ikke en fil der existerede før at du dawnloadede programmet,så
den fil der tale om er avfald der efterladt efter slettningen af programmet,
slet den baye baye.

Manse9933

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-03-03 12:54

hej ville lige spørge om de to filer kan have nogen betydning hvis jeg her på det sidste synes at mit grafikkort driller?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-03 06:34

Hej
Det tror jeg ikke,men det er et kompliseret system så symtomerne må du jo kunne se om de forsvinder når du sletter filerne,husk du kan altid gendanne
dine slettede filer hvis du er utryg hved at slette dem,så længe du selvfølig
ikke tømmer din papirkurv,prøv dig frem.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 21-08-03 13:11

Tak for svaret Manse9933.