/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
volkswagen reklame Please!!!!!
Fra : zinzin
Vist : 546 gange
200 point
Dato : 19-06-08 21:25

Der kører en volkswagen reklame på tv3 + hvor en deal er ved at blive lavet omkring nogen drugs

oven på hvor maleren borer et hul i loftet. Derfor falder Kokainen i hovedet på maleren og han blivr

taget el noget i den stil. Sangen der er blevet brugt deri er suveræn fed og giver mange points til

den der kan svare mig på hvem der har lavet den sang. Please hjælp har ledt efter den sang i lang tid hehe :)

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 19-06-08 21:58

kan du noget af teksten?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-08 23:01

Andre kan lytte med her..... handlingen lyder rigtig nok, men sang??

http://www.volkswagen.dk/

Hvis det er den samme vi snakker om, tror jeg den er lavet til wolkswagen

Kommentar
Fra : zinzin

Dato : 20-06-08 07:54

Ingen tekst, instrumental funky jazz agtig musik herre fed nummer...! Ska bare ha fat i den !!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-06-08 08:26

Citat
og giver mange points til

den der kan svare mig

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 7

Kommentar
Fra : Super_Plonk

Dato : 20-06-08 10:21

her er filmen i hvert fald håber det hjælper.
http://www.volkswagen.dk/vw/Varevogne/Crafter/Modeller/Kassevogn/Sub-Navigation/1723/Film2/

Mvh. Super Plonk

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 22-06-08 12:56

Du kan jo rippe musikken fra reklamen ...

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 22-06-08 14:22

Jeg kan også gøre det for dig og sende mp3'en til dig. hvis du skriver din mail i en privatbesked?

Kommentar
Fra : zinzin

Dato : 23-06-08 21:28

Er der ikke nogen der kender sangen, kunstneren...? Har prøvet alt. I er mit eneste håB :)