/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad med en akademisk titel
Fra : Klumme
Vist : 535 gange
50 point
Dato : 19-06-08 17:37

LOOL Verden vil bedrages

Citat
A Genuine University Degree in 4-6 weeks!

Have you ever thought that the only thing stopping you from a great job and better pay was a few letters behind your name?
Well now you can get them!

BA BSc MA MSc MBA PhD

Within 4-6 weeks!
No Study Required!
100% Verifiable!

These are real, genuine degrees that include Bachelors, Masters, MBA and Doctorate Degrees. They are fully verifiable and certified transcripts are available.

Just call the number below.
You ll thank me later

Leave a message 24 hours a day, 7 days a week including Sundays and Holidays

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-08 17:41

Det er skam pæne diplomer man får.
Jeg har sytten i min samling.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-08 17:54

Plus alle de fine venner der kommer.
Og derefter vælter det ind med tilbud om
alle slags jobs, som at skrive Nigeriabreve
Flyve smuglerfly i Sydamerika, med det der hvide pulver.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-08 17:56

Man kan blive direktør for en masse firmaer
som ejes af selskabstømmere, god løn.
Men prisen kan være et ophold bag tremmer,
som ansvarlig direktør for ulovlige transaktioner.
En spændende tilværelse venter, tag springet
og lev livet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-08 18:27

1.000.000 £ er også en slags penge.
Hvad kan gå galt ?

Citat
CONGRATULATION
You are No(5)you won
(1,000.000)One Million Great
Britain Pounds MICROSOFT AWARD PROMO
Batch No: 452006/14/FIFA06/FL To claim your winnings you are expected to contact your agent Mr Dan Griffith via email immediately within 24hrs
with the following details below.

1.Full name............................
2.Country..............................
3.Contact Address......................
4.Telephone Number.....................

Mr.Dan Griffith
Head Winning Claims Dept.
Email: mms.105@live.com
Microsoft Promotion Team

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-08 19:26

Det er denondehylemigmig utroligt, at der er nogen som hopper på det platugleri. De har fortjent at blive taget i røven. Det skal ikke være gratis at være så stupid.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-08 19:28

Jeg hopper og morer mig, snydt ?
Det må tiden vise.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 50 point
Dato : 19-06-08 19:53

Dette undrer mig mindst lis`så meget.Det er utroligt det kan lade sig gøre.
Jeg ville gerne selv prøve,men har aldrig så mange hundrede kr.sedler.

http://www.nordjyske.dk/hjoerring/forside.aspx?ctrl=10&data=12%2c2844008%2c5%2c3

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-06-08 13:06

Hende der med det sociale arv kun måske bruge nogle.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-06-08 13:45

Citat
Microsoft Corporation.
Ref: BTD/968/07
Batch: 409978E

Attn: Lucky Winner,

I am in receipt to your mail, I am Mr.Dan Grffith, your Microsoft Promotion Fiduciary Agent, Your email was luckily drawn by a computer balloting system as one of our winners in our experimental lottery bonanza from the prestigous MICROSOFT ONLINE PROMOTION.

Thus, making you the winner of the sum of 1,000,000.00 GBP {One Million Great Britain Pounds} and my duty is to lead you through the process of claiming your winning prize of 1,000,000.00 GBP (One Million Great Britain Pounds)in the on going Microsoft Promotional Award program and make sure it is claimed by the rightful owner of this email address (onkelanton@sol.dk).

In order to process your claim you should kindly fill our form below to enable me proceed with the claim process.

This is for security reason and also to avoid unwarranted claiming of winnings.

THIS FORM SHOULD BE COMPLETED BY THE BENEFICIARY OF THE STATED FUND, FOR VERIFICATION BEFORE TRANSFER.

(1). FULL NAMES:______________
(2). RESIDENTIAL ADDRESS:_____
(3). SEX:_____________________
(4). AGE:_____________________
(5). MARITAL STATUS:__________
(6). OCCUPATION:______________
(7). E-MAIL ADDRESS:__________
(8). TEL:_____________________
(9). REF NUMBER:______________
(10).BATCH NUMBER:____________
(11).AMOUNT WON:______________
(12).COUNTRY :________________
(13).NATIONALITY:_____________

Congratulations to you from the entire staff of the Microsoft Award Team.
Mr.Dan Griffith
Microsoft Promotion Fiduciary Agent.
Head Winning Claims Dept.
Phone:(+44) 704-572-1259
Inquiry contact:mrdangriffith@claimsagentonline.org

--------------------------------------------------------------------------------
Introducing Live Search cashback . It's search that pays you back! Try it Now

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-06-08 17:01

Ikke så meget vrøvl, lige på og hårdt.

Citat
You have won One million Euro on Sachsen GmbH contact Gray Armstrong E-MAIL:gray_armstrong20@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 13:57

Tak for svaret Mosebaek.