/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vista service pack 1
Fra : Millister
Vist : 573 gange
300 point
Dato : 19-06-08 15:28

I dag ville Windows update center (eller hvad det heder) opdater til Vista service pack 1...

Den genstartede installerede opdateringen, hvorefter der stod at service pakken ikke var installeret, og den ville gendanne ændringerne... efter at have brugt en to timer på det, startede den så Windows op eller forsøgte...

Nu kommer der bare et vindue op hvor der står at der er blevet foretaget en uautoriseret handling, og jeg kan slet ikke komme ind i Windows

Hvad er der lige sket?

Køre Vista premium 32-bit

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 15:38

Du har nok "pillet" mens den opdaterede

Jeg fik SP1 i aftes - det tog "næsten" en time - og i den tid må der IKKE pilles - den genstartede 2 gange....

PS - Kører SAMME system.....

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 19-06-08 16:09

Nej, jeg har ikke pillet....

Lukkede alle programmer ned og og satte den i gang.. Efter 4 timer kunne jeg så trykke mit password ind og finde ud af den var helt galt..

Det er lykkedes mig at få lavet en systemgendannelse nu... Så Windows virker fint igen, men ved ikke hvad jeg skal gøre med den service pakke.. Bare prøve igen? - Og håbe på det ikke går helt galt denne gang..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-08 16:21

Hent den sp1 og brænd den ned på en CD -------------------- og kør den derfra.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 19-06-08 16:40

Burde det ændre noget?

..Men hvorfor ikke - det prøver jeg imorgen

Skal på arbejde nu..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 16:40

Forsøg igen.....

Det SKAL jo lykkedes

Luk ALT ned.
Fjern evt. perifert udstyr så det ikke driller (det har jo intet med SP1 at gøre)