/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB Scripts / Spørgsmål
10  strarup 110
Køre Makro's på flere filer
Fra : Krassus
Vist : 483 gange
51 point
Dato : 19-06-08 13:57

Jeg har 160 Filer jeg gerne vil have kørt en makro på!!

Hvordan gør jeg det nemmest muligt? Jeg har ikke lyst til at åbne hvert enkelt fil selv :(

Excel filerne har lige mange faneblade og har den samme struktur, der er bare forskellige tal i dem!

Help please

Kommentar
Fra : winetaster

Dato : 07-07-08 08:08

Det er nok nemmest i VBA

Mvh W

Kommentar
Fra : Krassus

Dato : 07-07-08 10:24

Det er nok Nemmest i VBA siger du.... jeg er ikke så meget inde i VBA programmering at jeg selv kan skrive koden, så hvis du vil komme med et eksempel så kan jeg jo nok finde ud af noget der