/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Danskhjælp på gymnasieniveau
Fra : MadsMichael
Vist : 648 gange
20 point
Dato : 19-06-08 13:33

Jeg er en dreng der skal starte i 1.g efter sommerferien og som har brug for hjælp til dansk på gymnasieniveau. Jobbet er frivilligt og drejer sig om hjælpe mig til analyser af forskellige danskfaglige tekster. Hvis vi kan holde os til kontakt per mail ville det passe mig bedst. Min mail er: mads.michael@gratisemail.dk. Hvis du er interesseret i at hjælpe så skriv da venligst tilbage til mig enten her på foraet eller per mail.

Med venlig hilsen
Mads Michael Nielsen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-08 13:51

Jamen du skal jo først til at gå der

Du lærer alle analyseformerne på gym... så ingen grund til at tage bekymringerne på forhånd

Hvis du gerne vil "tyvstarte" så søg analysemodellerne på google, de er der i massevis

Accepteret svar
Fra : LRønning

Modtaget 30 point
Dato : 19-06-08 13:55

Jeg kan godt hjælpe hvis der skulle blive problemer : Bare skriv til Skellerup@gmail.com

Jeg har selv lige færdiggjort en gym. udd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-08 17:34

Citat
Jobbet er frivilligt

Det er da altid noget....

Godkendelse af svar
Fra : MadsMichael

Dato : 19-06-08 18:08

Tak for svaret LRønning.