/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : anrobi
Vist : 439 gange
40 point
Dato : 19-06-08 11:37

Hvorfor kan modtageren af en E-mail med musik ikke høre musikken ? når jeg sender til mig selv kan jeg godt høre den.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-06-08 12:04

Det kan der være flere forklaringer på, hvis du sender musikken som vedhæftet fil, så skal modtageren åbne og gemme musikken på sin computer først, du kan også sende i et format som modtagerens computer ikke kan åbne, fortæl lidt mere om musikken og om hvad modtageren forsøger

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 19-06-08 12:45

jeg sendte ikke som vedhæftet fil, jeg gik i formater,baggrund,lyd, gennemse,og valgte et musikstykke i mp3 format og OK.så når modtageren åbner mailen starter musikken med det samme.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-06-08 12:52

Ikke hvis modtageren har nogle fornuftige sikkerhedsindstillinger, for så bliver den slags blokeret

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 19-06-08 13:08

Svar til Kontoververden.
Tak for dit fornuftige svar.
Håber ikke alle er så fornuftige så der slet ikke er plads til lat glæde andre,som i mit tilfælde at sende en fødselsdagssang til en nær ven

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-06-08 13:28

Det kan faktisk godt være årsagen, det som Kortoververden skriver, bed modtageren om at ændre i Outlook Express indstillinger sådan "farilg" indhold tillades, klik på Funktioner ned og klik på Indstillinger under fanen Sikkerhed fjernes markering i Tillad ikke at vedhæftede filer, som muligvis kan indeholde virus, gemmes eller åbnes, fjern også markering i Bloker billeder og andet ekstern indhold,l klik på Anvend og OK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 13:37

Citat
Håber ikke alle er så fornuftige så der slet ikke er plads til lat glæde andre

Jo så fornuftige er de fleste.....

Hvis ikke du direkte SELV fjerner blokeringen - er den der som "standard" .......

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 19-06-08 15:27

Tak til o.v.n
Dine svar er altid lette at forstå.

Kommentar
Fra : atie

Dato : 19-06-08 15:47

Hvis den du sende din mail med musik til, og vedkommende har Microsoft Outlook som standard mail, så kan han ikke høre din musik.
Men hvis det er outlook ekspress du har, så er det muligt at sætte musik ind via formater /baggrund / lyd. Derfor kan du også selv høre musikken når du sender mail til dig selv.

Mange vil gerne sætte lidt musik på en mail, men det kan være så irreterende hvis man i forvejen sidder og lytter egen musik på sin pc.

men hvis det er en fødselsdags hilsen med sang er det da så hyggeligt at modtage sådan en mail.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-08 00:57

Har du prøve at foreslå vennen/veninden at indstille Outlook Express som foreslået ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-06-08 16:58

Sådan blir' man åbenbart af at sidde bag et skrivebord Pas på du blir bare blacket af kontornødden om lidt

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 20-06-08 16:59

ja! jeg har,så nu fungerer det.Tak til alle sammen for hjælpen

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 20-06-08 17:09

Hej

Har du krypteret dit musik???? det var jo en mulighed at du har valgt at bruge windows egen krypt funktion....

/CaiNe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-08 17:50

Godt i fik det til at virke god weekend

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 20-06-08 18:02

Tak o.v.n
Og i lige måde.