/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejlrapport.....
Fra : dhmoelsted
Vist : 638 gange
100 point
Dato : 19-06-08 11:14

vores bærbare er begyndt at poppe op med det nok så kendte send fejlrapport skilt først i et corel program men nu osse når skype bruges ....og sikket osse andre steder ....
har kørt en diskkontrol der sagde at den havde rep klyngefiler og der stod hiperfil.sys. og et nr 83725
kan det havde noget at gøre med det skilt og efterfølgende nedlukning

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 110 point
Dato : 19-06-08 11:20

Du kan slå fejlrapportering fra på følgende måde:

Klik på Start, og derefter på Kontrolpanel.
Du trykker nu på System (evt. Ydelse og vedligeholdelse), og på den side der kommer frem trykker du på fanebladet Avanceret.
Nederst vil du se Fjernrapportering. Klik på den.
På det skærmbillede, der nu kommer frem, sætter du den til Deaktiver fejlrapportering samt fjerner hakket ud for ”Men giv mig besked, når der opstår en kritisk fejl”, tryk derefter på OK.
Tryk nu igen på Start og fortsæt med ”Kontrolpanel”.
I kontrolpanelet finder du Administration. Klik på den og der skulle komme nogle ting til syne.
Du trykker nu på Tjenester, hvor du blader ned ad siden, til du finder stedet, hvor der står Tjenesten fejlrapportering.
Dobbeltklik på den, og på den side der kommer frem, vil der under Generelt sikkert længere nede stå Starttype aktiveret. Deaktiver den og tryk så på OK.
Næste gang du starter maskinen, er det slut med fejlrapporter, som sendes fra din maskine.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 11:24

Hovedparten af disse fejlrapporter skyldes at styresystemet er "for godt" til softwaren (mest driverrelateret)....

Og de fleste er uden betydning - blot irriterende.....

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 19-06-08 17:34

Har du tidligere installeret et program eller lign. Hvorefter fejl-meddelsen begynder?

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 20-06-08 09:33

Tak for svaret jangchr.