/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Kors en idiot *CITAT*
Fra : klamigen
Vist : 670 gange
65 point
Dato : 19-06-08 01:00

F_U_C_K dig lille klamme/ klumme/ menneske
HVAD ER du GOD for___?

Sætter den under FJERN_UNDERVISNING, grundet mangel på

JEG NÆRMER MIG_____pas på....

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 19-06-08 01:04

BTW ___klumme ?
Håber du skifter IP _ som du skifter billeder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-08 01:46

Du gør fanden gør du

Har du fået katten udstoppet. Så kan du jo bruge den som askebæger, når den står med åben mund og polypper

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-08 01:48

Og dit IP lort...du aner ikke en dyt om min IP, og skulle du, så er det bedøvende ligemeget. Du aner sikkert ikke engang hvad IP betyder. Skvadderhoved

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 19-06-08 02:47
Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 19-06-08 03:00

VAREN DAT ALLES.........................KLUMME
ODER Danmark fra andre sider-

http://www.steenmartinsen.dk/billeder/displayimage.php?album=28&pos=0
lille NOK til en HÆMORIDE>_ stodder/ unge.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 19-06-08 03:04

MEN hva___________-du kan vel IKKKKKKKKKKKKKKKE se logikken i den
Den sejler på band, med ???energi.............

SER DY DE GODE SIDER AF LIVET
eller sidder du/ alle andre herinde bag en skærm, og hHÅBER
PÅ AT ANDRE HAR/ FÅR DET ???(/%¤#&"

pis dif KLUMME.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 19-06-08 03:06

nie wieder_________

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-08 03:18

LOOOOL Hold da kæft.....dit indvendige hoved må ligne et bolchekogeri der har fået en håndgranat.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-08 06:24

Jeg kommer til at tænke på, at jeg længe har villet spørge dig, om dit handicap er medfødt eller er det en arbejdsskade, eller bare opstået som følge af massivt misbrug?? Det må være træls i hverdagen at have dit handicap, men der er vel ikke noget at gøre.

Kan det tænkes at dit handicap forværres af en gammel halvrådden kat....jeg tænker på noget allergi. Det er ikke ualmindeligt, og så er der kun een ting at gøre...... ud af kiosken med møgbunken

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 08:40

Måske ordforveksling

Der er forskel på KAT og KATh

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-08 08:43

HEHEHE Kath.... Ja det kan da godt være derfor

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-06-08 11:21

Citat
Klumme

Citat
refi

Kan i så være ordentlige

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 11:33

Er jeg ikke det ?????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-08 12:12

Jo det er du da Refi, og det er jeg da osse. Det er jo ikke os der udstiller vores rablende vanvid

Annuller spørgsmålet
Fra : klamigen

Dato : 19-06-08 13:35

c