/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vedr tippet fra Artie
Fra : Olesen-50
Vist : 847 gange
10 point
Dato : 18-06-08 22:56

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-08 23:00

Det mest harmløse middel.
Jeg vil skide på miljøstyrelsen og bruge et godt tip.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-06-08 23:03

Bare fordi bagepulver ikke er godkendt af naturstyrelsen, virker det sikkert fint!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-08 23:05

Skide bureaukrater, deres horisont ligger ved skribordskanten

Accepteret svar
Fra : atie

Modtaget 20 point
Dato : 18-06-08 23:14

Ja man må undre sig over naturstyrelsen, de har sku næsen de forkerte steder,

er det bedre at bruge giftige midler som forurener jorden.

Hvad så med Cola, det er sku godt mod lus, særdeles effektivt, det er ikke giftig at drikke for man giver jo små børn det.. Og om jeg må be, bagepulver som vi får hver gang vi spiser sandkage...
men vi kan jo ikke gå og spytte sandkage ud på roserne vel

Godkendelse af svar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-06-08 23:50

Tak for svaret atie.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-08 06:39

Ahhhh rolig nu. Jeg har lige læst bemeldte artikel, og det fremgår meget tydeligt at forfatteren er helt enig i, at Natron er et harmløst præparat og uddyner jo osse nærmere hvad stoffet gør og hvordan det virker.

Den overordnede regel om at man ikke må bruge noget som ikke er godkendt af, kan i mange tilfæde være en glimrende foranstaltning. Men når man skal ramme bredt, så ryger der ind i mellem noget betydningsløst med i nettet fra Skov & Naturstyrelsen.

Tænk hvis en muhammedansk nød fandt, at 100 g. C4 eller Semtex var et glimrende stof til bekæmpelse af alle mulige plantesygdomme. Man må så sige at han har ret, men jeg er da godt tilfreds med at S & N lige tester det før det gøres lovligt