/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Kan denne bruges til kabelTV
Fra : myg
Vist : 739 gange
100 point
Dato : 18-06-08 22:40

http://www.medion.de/ms/aldi/design_line/dk/flash.html

Skal fødes med et Scart kabel fra den digitale modtagerboks, og skal sende det digitale signal til 2 TV.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-06-08 00:06

Ser ud som om den ka bruges

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-06-08 06:35

Med "denne" mener du så tv'et, optageren, kameraet, fotorammen eller videokameraet ?

Hvis det tv'et så er det højst sansynligt at den har SCART indgang.

Men jeg tvivler på den kan sende signal til tv2 det plejer at være omvendt.

Kommentar
Fra : michael30

Dato : 19-06-08 06:45

Ja den kan godt bruges, jeg har selv brugt den, indtil vores hund lige skulle lege med den.
Har selv kabeltv.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 19-06-08 10:20

hej scooter
Jeg var ikke klar over at linket ikke gik helt ind på den side jeg troede at jeg linkede til.

Mit spørgsmål går selvfølgelig på den trådløse "dimmer" der skal sættes til min settopboks og så levere digitalt signal til 2 TV'er.

Er det det, som du bekræfter den kan michael ???

Accepteret svar
Fra : michael30

Modtaget 100 point
Dato : 19-06-08 13:19

Hej

Jeg havde min sat til min parabol boks og derefter splittet det ud til 2 tv'er og det ene tv stod i stuen og det at stod på 1 sal.
Så det er det jeg kan bekræftet

Godkendelse af svar
Fra : myg

Dato : 19-06-08 19:45

Tak for svaret michael30. Det var det jeg gerne ville høre