/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Newton´s pendulum
Fra : vilmand
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 18-06-08 22:11

hej ville lige høre om der er nogen der ved om man kan købe en, (newton pendulum). Og hvis man kan, hvor man så kan købe en

På forhånd tak.
MVH. Vilmand

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-06-08 22:27

Var det noget med at downloade??
Citat
www.download.com/3D-Newton-Pendulum-Screensaver/3000-2388_4-10610561.html - 57k -

Er det det du leder efter ???

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 19-06-08 08:14

Det kan købes i en hvilken som helst (?) 'tingbutik' - sidst så jeg den i en baggård med café m.v. i Odense nær Bangs Klædefabrik. Desuden leverandører af udstyr til fysikundervisning.

Kommentar
Fra : vilmand

Dato : 19-06-08 09:07

hej alle...

Jeg tænkte på en butik.

Nogle der har et navn på en butik eller (hjemmeside)

PS. kerne i odense...

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 19-06-08 09:24

Jamen, så vil jeg prøve at vejlede dig til den butik jeg besøgte for tre uger siden.

Odense, i nærheden af Brandts Klædefabrik. Vestergade, Kongensgade eller Vindegade tror jeg. En cafe havde på fortovet klemt en enkelt række stole op langs husmuren. Kom du ind i gården var der en del flere cafe-borde med noget mere plads. Der var også et mere grill/pizza-aftigt spisested. Og altså til venstre en butik med masser af den slags legetøj.

Nej, navn eller adresse kan jeg desværre ikke hjælpe med. Men som sagt, så tror jeg de har den mange steder, så puds du skoene og spørg i de ting/design butikker du kommer forbi.

Kommentar
Fra : vilmand

Dato : 19-06-08 10:18

Tak vil prøve