/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan ikke tænde K800i
Fra : mismas
Vist : 283 gange
50 point
Dato : 18-06-08 19:59

Jeg har prøvet at opdatere, og skulle genstarte men den vil ikke starte, jeg har også prøvet over pc'en den siger det er den nyeste opdatering.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 18-06-08 21:27

Er batteriet OK

Kommentar
Fra : mismas

Dato : 18-06-08 21:47

Ja jeg tror ikke det fejler noget, den kan sagtens holde strøm 4-5 dage, og den virker heller ikke hvis man sætter opladeren til, man kan godt starte men der bliver kun gråt lys på skærmen og man kan ikke gå ind i noget

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-06-08 00:16

Hvordan ka ndu se den er forsynet med nyeste opdatering hvis du ikke kan tænde den?

Det lyder som om noget er gået galt i opdateringen, prøv om du kan køre den igen

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 21-06-08 13:31

Ja hvis du ikke kan opdatere den igang er der nok ikke andet for end at sende den på værksted.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 21-06-08 15:34

Du skal have batteriet 100% opladet før du opdaterer. Og så skal den have lov at gøre sig færdig.