/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Konvertere PWI filer ?
Fra : hovhow
Vist : 2094 gange
50 point
Dato : 18-06-08 17:57

Når jeg opretter en note på min smartphone, gemmes den i filformatet .pwi.

Indtil videre har jeg kun kunnet læse noterne på selve enheden - ka' man ikke konvertere dem til noget alment læsbart fx. når de overføres til den bærbare?

På forhånd tak.

M.v.h.
HowHov

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 18-06-08 18:04

Jeg er faktisk ret sikkert på at Microsoft Outlook kan læse filerne

Kommentar
Fra : michael30

Dato : 18-06-08 18:10
Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 18-06-08 18:31

Tak for forslagene.

Spotbot: Outlook kan ikke åbne .pwi filer ('02 kan i hvertfald ikke).

michael30: ABC Amber Text Converter var et godt bud, men jeg får "failure" som resultat af konverteringen.

Øv...andre bud?

M.v.h.
HowHov

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 18-06-08 19:01

Citat
PWI files can typically be opened on a PC with Microsoft Word, but the ink data saved in the file may not be recognized.

fundet her:
http://www.fileinfo.net/extension/pwi

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 18-06-08 19:06

Nej det skal nok passe 02'en ikke kan , øv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-08 19:20
Godkendelse af svar
Fra : hovhow

Dato : 18-06-08 20:40

Tak for svaret Klaudi.

Word 07 kan godt åbne pwi-filer...sådan da...men det ser ikke særlig pænt ud: Den ene halvdel af filen er næsten ulæselig, den anden halvdel uforståelig.

Men tak!!!

M.v.h.
HowHov

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-06-08 21:16

Velbekommen

Tja så hjælper det jo ikke så meget hvis "Den ene halvdel af filen er næsten ulæselig, den anden halvdel uforståelig"

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-06-08 21:28

Prøv at kigge her:

"Opening .pwi notes on Laptop"
http://forums.microsoft.com/WindowsMobile/ShowPost.aspx?PageIndex=3&SiteID=65&PageID=3&PostID=3453369

måske der er noget brugbart.

mvh klaudi