/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Spam
Fra : taunusanden
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 17-06-08 23:10

Ikke noget problem her, men hvor naive kan folk være
Hvem har også fået følgende mail?
----------------------------------------------------------------------------------

Jeg har tilladt mig at lave en kvik oversættelse af nedenstående spanske tekst:

' Hej Alle!
Almindeligvis sender jeg aldrig denne slags mails, men denne fik jeg tilsendt fra en god veninde,
der er advokat og syntes det var en interessant mulighed.
Hun fortæller at det fungerer!
Vi har under ingen omstændigheder noget at tabe!

Min veninde fortalte: Jeg er advokat og kender loven. Dette er sikkert.'

'Kære Venner!
Dette er ingen vittighed.
Bill Gates (Ejer af Microsoft) deler ud af sin formue.
Hvis I ikke tager denne mail alvorligt, fortryder I det!
Windows er fortsat det mest benyttede program.
Microsoft og AOL laver et forsøg ved udsendelse af denne elektroniske besked (e-mail beta-test).
Når du sender denne mail videre til dine venner, kan Microsoft spore når vi bruger programmet gennem 2 uger.

Til hver person, der sender denne mail, betaler Microsoft 245 EURO.

For hver person, der modtager denne mail og sender den videre til andre, betaler Microsoft 243 EURO.

For hver tredje person, der modtager mailen, betaler Microsoft 241 EURO.

I løbet af de næste 2 uger kontakter Microsoft dig for at bekræfte din adresse og mhp at sende dig en check.

Med venlig hilsen
Charles Bailey
General Manager, Field Opérations.
1-800-842-2332 Ext. 1085 or
904/245-1085 or RNX 292-1085'

'Tænkte at dette var svindel, men 2 uger efter at have modtaget og videresendt denne mail,
tog Microsoft kontakt med mig for at få min adresse og jeg modtag en check på 24.800 EURO.

Du skal sende denne mail inden testen udløber.
Send den til så mange som muligt.
Hvis nogen har mulighed for at gøre dette er det Bill Gates.
For ham henregnes det til en reklameudgift.

Du vil kunne modtage mindst 10.000 EURO.

Intel og AOL forhandler om at fusionere, hvorved selskabet bliver det største i verden.
For at være sikre på at fortsat at være det mest benyttede, har Intel og AOL lavet et forsøg som dette.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-06-08 23:23

Tja, der skal da nok være en og anden der tror på den historie...

Jeg har endnu ikke modtaget mailen

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 17-06-08 23:30

jeg har modtaget denne mail for ca. 14 dage siden
og igen igår
er slettet

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 110 point
Dato : 17-06-08 23:35

Den er da god nok. Jeg fik en check på godt 5.000 Euro underskrevet af Bill Gates for 1 uge siden

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 18-06-08 00:33

den er god nok ..

^^
(SARKASME FOR ALLE PENGENE)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-08 07:37

Citat
Ikke noget problem her, men hvor naive kan folk være

joooooooooo ét problem er der - det er jo lige præcis sådan nogle mails man IKKE skal åbne - lige pludselig ligger der skidt i mailen og så er fanden ude

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-08 08:00

Alene det at den bliver bragt her skal nok få et par "småhjerner" til at tage chancen og svare - det kunne jo være

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-08 09:03

Den lagde jeg her for en tid siden.
Har modtaget moneter

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-08 09:07
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-08 13:22

teil din nød

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-08 14:07

Ja ham Billy har penge nok, send bare videre til alle

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 18-06-08 14:18

Mig, Mig, Mig, Mig, Mig... Jeg har os' også fået den

..Og jeg fik endda godt 200 mailadresser oven i hatten... Helt gratis

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 18-06-08 18:57

Jeg har nu ikke tænkt mig at spamme mine venner med den

Ligesom min naive veninde gjorde

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-06-08 21:58

og HERE WE GO igen ! ???

du har sikkert fået skidte som spam, fra en bruge der ikke kan liede dig.

HERiUNDE

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-06-08 22:00

Mæn at koppe på den KAT_____

+

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-08 22:28

Den fra Dronning Elizabeth er mere troværdig.

Godkendelse af svar
Fra : taunusanden

Dato : 20-06-08 23:18

Tak for svaret Klumme.
Nu spammer jeg en masse med den skide mail, måske får jeg også en masse pange

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-08 16:28

Tak Tak.... ja undskyld jeg har næsten ikke tid, for jeg skal tælle mine penge