/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
gave til 50 årig..
Fra : lingABC
Vist : 756 gange
100 point
Dato : 17-06-08 19:55

nogen ideer..

har tænkt på ballonflyvning ? bare lidt for dyrt.. men den vild oplevelse... ???

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-08 20:08

Jeg syntes du skal give personen det samme som jeg fik

Ingenting

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-06-08 20:10

Hej kig ind her - oplevelsesgaver for alle

Citat
Står du og mangler den perfekte gave til Mors eller Fars Dag, en lille ting til værtinden eller har du lyst til at forkæle kæresten med noget særligt? Så er det BONGO du skal vælge!

BONGO er oplevelser, der er pakket ind i en flot og farverig gavebox. Der findes 10 forskellige BONGO temaer i forskellige prisklasser, så du kan nemt finde en gave til enhver lejlighed, og som passer perfekt til modtageren.

Klik HER for at se, hvilke BONGO'er du har mulighed for at give i gave!
http://www.bongo.dk/Default.aspx?ID=38

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-08 20:13

Citat
Til min mors 50års-fest sendte vi en pakke rundt.
Den var pakket ind i mange lag. Hver gang man kom til et nyt lag, stod der hvem der skulle have den.
Eks.: Til den med de smukkeste øjne eller Til den mest velklædte eller Til den med den smukkeste isse. Inden i var en meget blond paryk.

For at komme til bords skulle folk trække en seddel med et dyr på. Herefter skulle de sige som dyret og finde deres mage som sagde ca. samme lyd. Der må altså være lavet flere sedler med samme dyr.

Mændende skulle også hver især efter tur sige, hvad de holdt mest af ved kvinder. Man kan jo gøre det omvendt hvis fødselaren er en mand!

Den godkendt du får 10 dage iden - har du fortrudt

Kommentar
Fra : lingABC

Dato : 17-06-08 20:20

til refi.. ???? forstår ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-08 20:22
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-08 20:49

En BSA '58 CLUBMAN ( http://i13.ebayimg.com/01/i/000/f7/26/26a3_1.JPG ) ka' fås for $110.18

http://www.biante.com.au/product_17029.htm

..som model

Den 'rigtige' vare koster desværre...

SAVL : http://classic-motorcycles.com/bsa_scrambler.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-08 22:28

Riverrafting på Gudenåen.
Måske lidt for voldsom for en så gammel fyr.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-06-08 22:43

Det er jo svært at komme med forslag, når du ikke fortæller, hvad han/hun interesserer sig for.

Så altså:

Er det en mand eller en kvinde?

Hvilke interesser har vedkommende?

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 18-06-08 01:42

køb en tape eller en lim

Kommentar
Fra : lingABC

Dato : 18-06-08 06:59

det er til en mand, en meget frisk og sporti fyr.

han går meget op i schfærhunde, har en selv...

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 18-06-08 08:05

Prøv med et faldskærmsudspring.

http://www.aversi.dk/staticline.asp

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-06-08 08:18

En tur på en Paintballbane udendørs det er skie skæg og et minde for livet .

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-08 09:40
Kommentar
Fra : achton

Dato : 18-06-08 09:55

Bondegårdsferie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-08 12:48

Tur på go cartbane

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-08 13:45

Har du været inde og kigge på Bongo som jeg foreslog
Citat

Der er mange muligheder for oplevelser - lige fra sjove/udfordrende Adventure, - kulinariske oplevelser, - helikopterture og meget meget andet

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-06-08 15:00

Køb ham et par løbesko - eller en rigtig god bog om schæferhunde.

Godkendelse af svar
Fra : lingABC

Dato : 18-06-08 15:07

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-06-08 21:02

Selv tak