/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Guitar hero III reklame
Fra : Spotbot
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 17-06-08 18:48

Hvad er det for en sang de spiller i den reklame ??

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 60 point
Dato : 17-06-08 18:50

Velvet Revolver - Slithe

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-06-08 18:50

Velvet Revolver - Slither
http://www.youtube.com/watch?v=Vewm5l-i-yw

Godkendelse af svar
Fra : Spotbot

Dato : 17-06-08 18:52

Tak for det hurtige svar boibbo.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 17-06-08 18:52

Hvis det er reklamen med Slash, du snakker om, så er det Velvet Revolver med "Here comes the water"....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 18:54

Og glæd dig til du kan købe pakken med trommer og guitar, sønnen har købt det, så her er liv og glade dage, snart sagt døgnet rundt,

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-06-08 18:58

Det var så lidt
Kazistuta sangen hedder "Slither" og "ikke Here comes the water"

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 17-06-08 19:03

Huskede vist forkert...ville ikke lige tænde mit playstation blot for at undersøge det præcist

No matter what er Guitar Hero supersjovt, og det er dæleme det vigtigste!

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-06-08 19:04

Tjah jeg holder mig nu til en RIGTIG guitar istedet

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 17-06-08 19:06

Spiller også selv guitar, så troede ikke jeg ville falde for spillet, men man bliver altså fanget af det... Og så er det et fantastisk festspil!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 19:07

Så vidt jeg kan forstå, er det virkeligt sjovt, men til tider også stressende

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 19:08

Så glæd i jer bare til i også får trommerne med, der kan også være en forsanger