/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
pc skriver 50% engelsk.
Fra : føroyar
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 17-06-08 14:58

Goddag brugere.
Mit lille problem er en pc jeg arbejder med fra starten (købet) skrev den kun engelsk.
Jeg fik så support fra firmaet og fik ændret dette til dk. Jeg har administratorkonto
MEN- en anden bruger på maskinen(hvor jeg ikke kan komme ind på hans kt) fortsætter med engelsk.
Dette giver en gang imellem problemer.
Er der en dygtig person der kan yde hjælp hér?

Tak.

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 17-06-08 15:01

Hvilke problemer giver det?
uddyb ..

Hvis du alligevel ikke kan komme ind på kontoen jo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-08 16:52

Hvordan har du fået fat i et sådant program - der SELV kan skrive

Den skriver vel det sprog som du taster på tasterne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-08 16:53

Er det blot fordi der er installeret flere sprog - så har du dem nede ved uret

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 17-06-08 17:38

Prøv at starte browser/explorer 7.0 - funktioner- internet instillinger - Under udseende vælg sprog, og se om der står dansk [da] ellers tilføj og slet engelsk, så tager den ikke engelsk explorer-msn-opdateringer og lign.

Kommentar
Fra : føroyar

Dato : 17-06-08 17:48

tak- ha,ha,- jeg skal ikke ind på hans kt.
"Hvordan har du fået fat i et sådant program - der SELV kan skrive "
ha,ha, maskine skriver naturligvis ikke selv.
Naturligvis skriver den det sprog jeg skriver.
Det skal ca. forstås sådan at flere kommentarer og meddelser der fremkommer er nogengange
på dk. og nogengange på eng.
Fra starten af var alle meddelser og hele maskine på eng.
venligst og seriøst og jeg forsøger på fredag når jeg skal arbejde på den at bruge jeres forslag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-08 17:53

Jamen så får du da del lidt mere seriøse version

Som sagt - kig nede ved uret (det var tastaturlayoutet)

Dernæst - er menuerne i dine programmer ENGELSKE ?

Har du f.eks. en engelsk office kan det godt være årsagen....

Selve styresystemet kan ikke tale 2 sprog..... (og hvad er det i øvrigt ? )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-08 17:54

Ser lige at den SKULLE være engelsk - eller ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-08 17:56

Citat
Mit lille problem er en pc jeg arbejder med fra starten (købet) skrev den kun engelsk.

Citat
Jeg fik så support fra firmaet og fik ændret dette til dk.

Så må de have lagt et nyt styresystem på ?

Og glemt at den måske opdaterer på ENGELSK....

Kommentar
Fra : føroyar

Dato : 18-06-08 09:12

TAK indtil nu- på fredag skal jeg prøve Jeres forslag.