/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Kan ikke bruge internettet :S
Fra : Scrub
Vist : 601 gange
100 point
Dato : 17-06-08 14:14

Hej alle - undskyld mit valg af kategori, mente bare selv der ikke var andre steder at placere mit spørgsmål.

Jeg er forbundet til internettet via en router som også går ud til 2 andre computere.
Internettet på de andre virker fint, men ikke på denne.
Jeg kan godt spille online spil, og downloade musik fra Ares (p2p client)
Men når jeg går ind normalt så viser den kun standard error'en:
Internet Explorer cannot display the webpage
Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.
bla bla bla ..

Nogen forslag til hvad der er galt?

Jeg er lige igang med at scanne computeren for virus, da jeg tænkte det kunne være problemet? :s

Tak på forhånd !

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 17-06-08 14:56

Måden jeg kommer på internettet på, er ved Ares ..
Den har en internet side, og derfra kan jeg surfe videre ..
dvs. problemet må ligge i selve INTERNETTET(programmet)
hvis i forstår hvad jeg mener

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-06-08 16:30

Hvordaan har du indstillet sikkerheden i din browser, prøv at nedsætte den til middel! - Evt lukke den helt ned på det laveste, for at se om det er her der ligger en kampesten på din vej ud i den store geografi!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-06-08 17:00

Prøv at tjekke din Firewall, det kan være den der blokerer

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 18-06-08 18:10

Ja din firewall kan blokere internet exploreren. hedder i systemt ".iexplore"

Ellers så kan du prøve firefox, bruger jeg nemlig også da jeg generelt synes der er mange problemer med microsofts internet explorer

Du kan hente firefox her :

http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/