/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Gratis antivirus - det bedste?
Fra : acilia
Vist : 674 gange
50 point
Dato : 16-06-08 23:53

Jeg har lige nu AVG som jo snart bliver til en betalingsfidus.

Hvilken gratis antivirus skal jeg vælge hvis det ikke skal være AVG? og hvis jeg ikke vil betale for det?

Kh
Acilia

Ps. jeg ved godt at jeg burde betale for det bedste - men jeg er udelukkende interesseret i en ikke-betalende service...

Accepteret svar
Fra : achton

Modtaget 60 point
Dato : 16-06-08 23:55

Citat
Jeg har lige nu AVG som jo snart bliver til en betalingsfidus

Det var en nyhed.

Brug AVAST

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 17-06-08 00:05

Var det sarkastisk det der?..

Jamen perfekt så bruger jeg avast.. Jeg kender da godt avast - men så blev jeg forvirret for der er så meget at vælge imellem..

Tusind tak..

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-06-08 00:39

AVG er stadig gratis:
http://free.grisoft.com/

Selv om de gør en del for at skjule det...

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 17-06-08 00:40

Avast er klart det bedste af gratis antivirus programmer... jeg har med internet sikkerhed at gøre til daglig og laver tit test over diverse programmer. Der er faktisk ikke mange købe programmer der "tør" at stille op til test mod Avast ? Det fortæller alt... Sammen med comodo firewall,der næsten er det eneste der kan klare en 100 % leektest er du rigtigt godt kørende. Og så er det gratis.
En anden firewall der kan komme på tale er Online Armor ( også gratis ) men desværre ikke kompatibel med vista.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 17-06-08 09:45

Citat
Var det sarkastisk det der?..

Næh AVG har en freewareversion og det bliver de ved med.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 17-06-08 09:46

Men du bliver tilfreds med AVAST