|
|
det går jo selvfølgelig an på hvilket knallert vi snakker om.
| |
|
cpi popcorn vis det hjælper
| |
| Kommentar Fra : Spotbot |
Dato : 18-06-08 11:29 |
| | |
| Kommentar Fra : simon-ms |
Dato : 18-06-08 14:41 |
|
Det er ikke nødvendigt at dyse op, når man skifter forrør, dysen passer også udemærket til 45 forrør, det gjorder den i hvert flad på min oliver city.
| |
| Kommentar Fra : Spotbot |
Dato : 18-06-08 15:50 |
|
han skal jo heller ikke købe et 45'er forrør, men en ubebrænset..
Hvordan ved du om dysen passede ?
| |
| Kommentar Fra : simon-ms |
Dato : 19-06-08 11:33 |
|
Ubegrænset forrør og 45 forrør er en og samme ting, jeg nævner det med dysen, fordi jeg også fik at vide at jeg skulle dyse op når jeg skiftede, det gjorder jeg så(satte 60'er i, der sad en 56 i std) og den kørte ikke specielt godt, så røg 56'eren i igen og så kørte den perfekt.
| |
| Kommentar Fra : simon-ms |
Dato : 02-08-08 12:18 |
|
Nej, jeg vil ikke til at skille det hele ad igen og det er der jo ikke nogen grund til, den køre som den skal med dyse 56 og det har den gjort i ca 6000 km.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|