/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
hvad er dette ?
Fra : achton
Vist : 464 gange
20 point
Dato : 16-06-08 21:08

Det står på udenbysk som jeg ikke kan læse.

Citat
SI T'ES A LA RECHERCHE D'INSTRUS GRATUITES RENDEZ-VOUS SUR MON BLOG:
WWW.BRB-PRODUCE.SKYROCK.COM

ET SI TU EN RECHERCHE DES PAS CHERS POUR TES PROJET NOUS DISPOSONS DE + DE 300 INSTRUS EN STOCKS.

POUR VENIR EN ECOUTER CA SE PASSE ICI:

BRB-PRODUCE@HOTMAIL.FR

CORDIALEMENT
BRB-PRODUCE.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-08 21:17

Det er en der vil mødes med dig i en weblog og snakke aktier.
Sikkert noget du kan få billigt for nogle tusinde.
Skynd dig at køb inden firmaet går ned.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 16-06-08 21:18

Citat
WWW.BRB-PRODUCE.SKYROCK.COM

En musik-side_____OG DEN VIRKER SGU
men ville nødigt hente det DIREKTE.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 16-06-08 21:20

Aktier musik.
Hm, tror ikke jeg åbner siden, eller skriver til den mailadresse.
Den er jo mere skummel end alle Nigeriabreve tilsammen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-06-08 21:23

Teksten er fransk og jeg ville ignorere denne besked. Du har sikkert ikke bedt om det, så du kan roligt arkivere den lodret i skraldespanden.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 16-06-08 21:35

Den har jeg ikke bedt om som du antager severino.
Afsenderadressen er blokeret.
Men de havde min adresse helt korrekt noteret.
Hvor de nu har fået den fra.
Forbindelser til fransktalende har jeg ikke.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 30 point
Dato : 16-06-08 21:43

E-mail adresser er ofte registreret de mest utrolige steder, og bliver også handlet på nettet i store mængder med det formål for øje, at sende denne form for SPAM.

Efter at have indstillet mit SPAM filter hos TDC, er jeg forskånet for en meget stor mængde post, af denne slags ubetydelige nonsens.

Du kan f.eks. selv søge på diverse e-mail kataloger og se om du ikke skulle være havnet der.
Læg også mærke til, om du har brugt den e-mail adresse på nettet, i en eller anden form; hvor den så er blevet udnyttet til vidresalg.

Opret en ekstra e-mail adresse til den slags formål, så kan du altid udskifte den, hvis den bliver misbrugt for meget.

Godkendelse af svar
Fra : achton

Dato : 16-06-08 22:43

Tak for svaret severino.
Det er lavvande i min konto, straffen for at være dum
her på kandu.
Så de 20 er hele formuen.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 16-06-08 22:46

Og ans fryder sig sikkert.

Så pyt lad hende, det bette liv.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-06-08 16:55

1 point eller en million, tjaa, man kan jo ikke få ret meget for dem, så hos mig, er det ikke pointene der tæller, men fryder mig lidt af at være valgt som den med det bedste svar.