/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Scrub og Spyfus
Fra : Nordsted1
Vist : 739 gange
10 point
Dato : 16-06-08 17:17

1. Scrub, velkommen til kandu.... og inden du udtaler dig en anden gang i et tip, så prøv at overvej
det du skriver..... der er en kategori på kandu der hedder - jura - prøv at se på den, der er faktisk mange spørgsmål - og også advokater der kikker med

2. spyfus..... tal ordentligt til dine medmennesker, det er almindelig netetikette,

Til andre, så drejer det sig om denne tråd

http://www.kandu.dk/tip18155.aspx

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 20 point
Dato : 16-06-08 17:28

Bravo nordsted.
Det fortjente de sq.
Ja der er mange der bliver trynet den ene gang efter den anden.
Men hvis det var dem selv så fik piben nok en anden lyd .
Det er da utroligt at folk ikke lærer det
Der er faktisk mange tips herinde som mange andre end jer 2 kan bruge så hvis i er så kloge på det meste så overlad det til os der ikke er.
Det er gang på gang folk bliver jordet på deres tips. Og jeg mener bare at de bliver sat ind for at hjælpe andre. Jeg selv har da haft meget glæde af mange af dem.
Og så holder jeg ellers min k... hvis det er noget jeg kender til i forvejen og lader andre der kan bruge det til noget om at bedømme.
Så tænk jer om

Kommentar
Fra : AfterShcok

Dato : 16-06-08 17:43

Skal gøre :)
Men mener bare ikke det var noget godt tip - man har vel lov til at have sine egne meninger og begrundelser?

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 16-06-08 17:49

Hov - Det var fra denne her bruger jeg skulle sende - Den anden er storebrors :)
*(afterShcok's besked) ..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-08 17:57

man er efterhånden i i tvivl om hvor mange id du har i virkeligheden "manyname" - hvordan ligger det i virkeligheden ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-08 18:14

Scrub og storebror, det var dette her, som jeg syntes er meget nedladende svaret, det havde du ikke behøvet, om som før nævnt, der er også spørgsmål under jura

Citat
hvor mange leder også efter advokater på kandu.dk?)

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 16-06-08 20:07

Og i parantes bemærket ville jeg have givet 6 stjerner hvis jeg kunne, for jeg har for nyligt benyttet netop den side til at få lavet testamente til langt under halv pris....

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 18:55

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-08 21:04

velbekommen nordsted