/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Odder barnevogn
Fra : carlarne
Vist : 3560 gange
300 point
Dato : 16-06-08 09:43

Min yngste datter er endelig gravid - og hun vil gerne have en barnevogn, hvilket vel ikke er helt unaturligt??

Barnevognen skal være en:

Odder Olivia Sport (mørkeblå med grønne striber) i letvægtsstel

Vejledende pris er ca. kr. 7999-

Den må kunne får billigere!! Men en søgning med Google giver ikke brugbare resultater.

Derfor beder jeg om jeres hjælp!! Kender I et firma, som giver en klækkelig rabat på barnevogne??

Gerne postordre!!

Kommentar
Fra : me67

Dato : 16-06-08 09:53

Den du / i har fundet er på alu-stel til 7.999,-. Købes den med alm. stel koster den jo kun 6.199,-

http://oddervognen.dk/default.aspx?load=main&Data=ProductInfo&key=21789

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-06-08 09:54
Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 16-06-08 09:59

Odder Barnevogne er jo næsten uopslidelige, i alt fald kan de bruges til flere børn, før man sender dem til skrotning.

Så prøv at se hos dba.dk Det er Den Blå Avis. De har altid et antal Odder Barnevogne, alt afhængig af kvalitet kan du nok få en flot en til måske mellem 3.000 og 5.000. På den måde bliver der måske lidt penge til overs til noget af det øvrige udstyr.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-06-08 10:02
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-06-08 10:46

Odder vognen er barnevognenes Rolls Royce. Så hvis din dattet kun får dette barn, så kan hun sælge vognen for en god pris.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-06-08 20:07

Da jeg fik børn købte jeg barnevogn på Atterup Barnevognsfabrik. Der kunne man købe originale mærker til en billig pris. Men mine børn er i 30'erne, så jeg ved ikke om de er der endnu.

Jeg har søgt fabrikken på nettet men har kun fundet et tlf.nr.

http://www.danmarks.net/details.php?accno=72209&idxno=

Annuller spørgsmålet
Fra : carlarne

Dato : 20-06-08 11:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål