/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Krummer i tastaturet
Fra : o.v.n.
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 16-06-08 00:51

Et eller andet under tasterne på min bærbare Medion, gør at tasterne vipper eller ikke kan trykkes ned, lige nu er det under E og den er ikke til at undvære, sidder tasterene løse og kan tages af og sættes på igen ? Kan jeg give den engang ude ved kompresoren, uden at ødelægge noget ?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-06-08 01:03

Heii OVN.

En kompressor er måske liiiiige voldsom nok?...og om DINE taster er til at afmontere, hved jeg ikke.

MEN....Du kan købe luft på dåse hos enhver velassorteret EDB-forretning.

Jeg har lavet min egen lille "opfindelse": En El-tandbørste med en fiberklud omkring.
Den renser grundigt...i hvertfald det synlige, men den ryster osse tastaturet godt igennem. Og er du heldig, løsnes det overflødige Kohberg o.l., og du kan vende tastaturet og ryste en sidste gang (sa skal du bare se gulvtæppet?)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 01:11

Jeg tror ikke at din tandbørste løsning kommer ind under tasterne, men måske et forsøg værd, jeg kan høre en knase lyd når jeg trykker på de taster som hænger

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 110 point
Dato : 16-06-08 01:21

Hmmmm....Det kunne godt lyde som Hattings.
Men prøv alligevej at vende og ryste....(det ER jo kommet derind)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 01:44

Det er faktisk flovt at jeg ikke selv kunne hitte på rysteturen men ok det hjalp det ligner nu mest birkes det der ligger på bordet

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 01:45

Tak for svaret yearhouse. nu kan jeg skrive Eer igen se bare her e e e e e E

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-06-08 02:07

Tak tak

Bare du kan skrive: NB.

(No Birkes)