/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon Eos 5 manual
Fra : johs
Vist : 476 gange
500 point
Dato : 06-03-03 18:33

Mangler manual til Canon Eos 5
helst på dansk.
johs

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 06-03-03 18:50

Hej johs

Her er et link hvor folk søger det samme med svar godt nok på engelsk men det koster penge at downloade dem ser det ud til prøv og se på det

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 510 point
Dato : 06-03-03 18:57

Hov undskyld glemte linket her er det http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=0010qi
det ser ikke ud til at der er en på dansk ikke umiddelbart tilgængelig i hvert fald og dem på engelsk koster penge at downloade.

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : johs

Dato : 07-03-03 00:23

til solgaard
det koster

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-03-03 09:30

ja det har jeg også skrevet.
men det gjorde alle jeg stødte på og når man skal betale for en engelsk version tror jeg ikke at det bliver let at finde en på dansk slet ikke gratis

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 10-03-03 07:20

Hej johs
Jeg har også ledt en del, og kan ikke finde noget brugbart. Jeg vil dog foreslå dig at ringe/maile til canon danmark, og håbe de kan sende det til dig, evt via mail http://www.canon.dk/kontakt/

Kommentar
Fra : johs

Dato : 12-03-03 01:34

har fået en manual

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-03-03 15:45

det var da godt at høre..! fandt du en på nettet eller..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-03-03 23:35

Eller også i skuffen

Godkendelse af svar
Fra : johs

Dato : 17-03-03 23:43

Tak for svaret solgaard.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-03-03 23:55

Det må vi så gætte os til solgaard.....held og lykke med eksamen imorgen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 08:25

mange tak skal du ha' Uffe jah en har han jo åbenbart fundet eller fået.

hej hej

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : kiig

Dato : 02-06-03 12:09

Jeg har lige købt mig et Eos 5 kamera... Ved nogen om man kan få fat i manualen via Canon... ? (dem jeg talte med vidste det virkeligt ikke, - men ville undersøge det)

www.manualsrus.com har en manual på den amerikanske EOS a2E... (den med eye controlled osv. fokusering) Ved nogen om den model er den samme som min Eos 5 ?

på forhånd tak.
Kim Igel.