/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
O.V.N. KOM HER !!!
Fra : piaskov
Vist : 1024 gange
50 point
Dato : 15-06-08 22:25

Tak for hjælpen O.V.N.
Her er lidt til dig også

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 22:27

Jeg syntes godt nok du kommanderer med folk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:27

Yes de har bare at makke ret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 22:31

Pas lige på hende der Piaskov O.V.N

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 22:34

Kun hvis du siger PLEASE

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-08 22:35

O.V.N. - stik af mens tid er.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 22:35

Ja hvordan var det nu med isen ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:36

Åhhh søde
Det var jo rigtigt nok hvad du skrev. Men det skal skæres ud i PAP til mig.
Men der er vel håb forude.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:37

O.V.N.
Den har jeg fået og den var bare god

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 22:39

Begge metoder kan bruges, men den jeg gav var en her og nu løsning, hvorimod den O.V.N kom med er permanent (jeg skriver det her, for du får jo ikke mail i dit spørgsmål, da det er lukket)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 22:41

Citat
Den har jeg fået og den var bare god

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:41

O.V.N.
Vi tænkte på dig da vi spiste is. Du må få en næste gang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 22:43

O.V.N jeg kan have dig stærkt mistænkt for ikke at ville komme til Sjælland for at få en is, i jyder skal jo helst have tjent brobilletten ind igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 22:44

men jeg bryder mig ikke om kvinder som ikke holder hvad de lover

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:46

Citat
som ikke holder hvad de lover

Så kom herned så gir jeg IS

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-08 22:47

Ja og beclean kan lige det samme og er endda hurtigere men det kræves også af brugeren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 22:47

I ved tilsyneladende ikke hvor min ferie skal holdes i år jeg har søgt om fornyelse af pas, for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-08 22:48

O.B.S Hundsemarie !!! hi hi

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:50

Så Så Suno !!!
Opfør dig ordentilgt ellers får du ingen is

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:51

Citat
jeg har søgt om fornyelse af pas

Husk lige og få vekslet dine træpenge

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-08 22:52

Jeg vil ikke ha is men rejsning ups mener oprejsning

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:52

OG JEG VIL SE BILLEDER

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 22:53

Det får du såmænd ikke alligevel Sunowich, jeg blev lovet for laaaaang tid siden, og se hvad der skete, piaskov og familie spiste min is

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-08 22:53

Øh billeder af ........

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:54

Sol strand og vand

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:55

SUNO.
Der faldt tiøren
Det var ikke sådanne billeder du tænkte på

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:56

Citat
piaskov og familie spiste
??????????????????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:00
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:03

Ja ja, hvad sagde jeg............kender jo lidt til jyder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:05

Citat
hvad sagde jeg
sagde du noget, eller snakker du bare

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:09

Så nu bliver jeg hidsig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:12

Nordsted1 du ved sikkert godt at kvinders snorken ofte forveksles med lyden at stemmebåndene som spoler tilbage

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:13

Ved du hva' O.V.N jeg tror det er på tide du smutter på arbejde, så skidt pyt med at det er søndag, der er nok noget træværk der kalder

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-08 23:13

Du ka få et billede af mine Pincher-hvalpeunger og måske lidt sand http://peecee.dk/upload/view/119161

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:15

Hvor er de skønne Suno

Nå hvad skal vi så snakke om, O.V.N er sendt på arbejde og Teil smidt i seng

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:16

Jeg har faktisk allerede været på arbejde, der var familiedag og åben hus, med pølser og IS, hørte piaskov mon ordet IS

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:18

Hvor er de søde suno . Hvor mange har du af dem ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:19

Nå så Nordsted1 kommanderer også ikke om det virker på mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:20

Sunowich vil du bytte med et par dusin katte killinger ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:21

Citat
med pølser og IS

ØV ØV ØV Der blev jeg snydt igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:22

Det regnede jeg nu heller ikke med, du er vel en sindig jyde eller hvordan det nu siges derovere

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-08 23:24

Og så lidt sand også det store overblik af "stranden må i altså lige vente lidt med og Hr "varme "nej vil ikke bytte men du ka da købe en Pia der er 4 http://peecee.dk/upload/view/119162

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:25

http://www.ambassen.dk/ord/jyde.php

Her er en jydeordbog, så kan vi andre øve os på den, så vi bedre kan snakke sammen...

Hvis linket ikke går direkte, så er det www.ambassen.dk og søg på jydesiden

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:25

Jeg må ikke for Leif

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:28

Citat
der var familiedag og åben hus, med pølser og IS

Tænkte det nok, gratis mad til hele familien, økonomisk er i også derovre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:28

Citat
men du ka da købe en Pia der er 4
hvad eller hvem handler vi om

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:28

Citat
Her er en jydeordbog,

SÅ ER DET DERFOR JEG IKKE HAR KUNNET FORSTÅ LEIF

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:30

Helt rigtig ramt, min livret er GRATIS MAD

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:30

O.V.N.
HUNDEHVALPE

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-08 23:31

Og teksten til billedet:
Hva så mor................er det snart spisetid.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:32

Citat
GRATIS MAD
også min og IS til dessert
Og den gav nordsted en stoooor en

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:33

Jeg holder ALTID hvad jeg lover

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:34

Hej eyvind. Velkommen her så længe det varer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:35

Det er da det du gør nordsted

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:35

Jeg ka' godt li' kalkun i whiskey

Kalkun med whiskey

Til 6 personer

Du skal bruge

Stor kalkun på 3 –5 kilo
En flaske whiskey – single malt er bedst
Spækskiver, røget, papirtynde til bardering – din eller en anden mands slagter vil elske dig for denne bestilling
Olivenolie
Timian, frisk - finhakket
Salt fx Maldon og friskkværnet peber

Here we go

Kalkunen drysses med salt, peber og timian både indvendigt og udvendigt, belægges med spækskiver der fastgøres til brystet og lår med kødnåle eller tandstikkere, fuglen overhældes med lidt olivenolie
Sæt ovnen på ca.200°C. Skænk så et glas whiskey og drik en skål for det kommende gode resultat
Læg kalkunen på en rist og skub den ind i ovnen. Skænk to hurtige glas whiskey og drik igen for det kommende fantastiske resultat
Indstil termostaten efter 20 minutter på ca.250°C, så den får et ordentligt pulver. Skænk yderligere tre glas whiskey op og drik dem

Efter en hal tsims tid vænner du fulen og blir ved mæ at hllde øje med stajninngn. Griw vissskyflaschken å tsa en lill EN

Eftr ænnu en hal tsims tschid schlændrr du laaaaangshomtr hæn til åvnnnn å vænnnr kaaahaaalkunnn. PASCH PÅ att du hik brændr hånden på den schkide åvvvn

Å sschhå tsar vi ænnnu fæææhææm-schyw sjisskkywusser mænns piiihiiipfuglen schtajer widre iæææn trææhææ tsimer (schhirka - åp i ræwwwen mæ de!)

Huuschk å piss vær tiiihiiinde minut!

Kaaahaan de overhOOOvedt la saj gør schå kryw hæn til åvvvn å prøvv å riwwwe kaahhhallkunnn UD!

Tsa så ænnnnu en schlllurrrk og prøvvv nåkkkkngang å få kræææet UD!

Samml så den satansforbanddde piiihhhiipfuuul op fra døøøhøøørkn og smid den påå et faahhad. PASCH på a du ikkk gliiiiiiiiiiiiiiiiiderr på det skidefedtede køøøøkngål!

Kann du ikkkk uuundddgå de, schå prøvvv igen åååopppogssccchtå dengikscchkuikkk tihihihaihi schku åssspissslimajet

Tag en lur.

Spis næste dag kalkunen kold med mayonnaise og aspirin.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-08 23:35

Tak Pia -
jeg vil osse ha en hundevalp

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:37

Citat
Kann du ikkkk uuundddgå de, schå prøvvv igen åååopppogssccchtå dengikscchkuikkk tihihihaihi schku åssspissslimajet

Hold da op siger jeg.
Ikke mere gin til den dame i aften.
Pas nu på du ikke bliver forvekslet med en anden fhv. bruger herinde.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:37

Jeg gider ikke høre på jer tøzer,jeg havde fået mørbradbøf og frisk plukkede jordbær ad libitum til aften, stik lige den

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:38

Eyvin så må du snakke med suno. Han har nogle der er såååå søde men jeg må ikke få en for min mand

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:38

jeg har slet ikke noget gin, jeg har hverken eller ingen ting overhovedet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:39

Jeg gider ikke hører om jordbær
Solsorten spiser alle mineOg den sidder og griner af mig fordi den kommer først!!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:41

Næ o.v.n den ka jeg ikke stikke........men igår... alletiders aften, først en dejlig menu, rejecoctail og en stor entrecote med hele balladen til.

Bagefter en tur i Bakkens hvile, det er godt nok lang tid siden jeg har grinet så meget... stik den

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:41

Citat
jeg har slet ikke noget gin

Rolig nu lille mor. Det får du snart
Skål !!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:45

Den er nem at stikke jeg har mange BAKKER, og HVILER mig når jeg har toppen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:46

Kom så igen nordsted !!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:47

O.V.N du må da misunde mig de skønne kvinder, dem har du ikke på din bakke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:47

O.V.N.
Hvordan går det med dine afgrøder ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:48

Nordsted1 i tænkeboks hvad mon der nu kommer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:49

Bare de nu har fået noget vand???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:51

uuuh o.v.n ..... jeg bli'r helt bange

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 23:58

Nej jeg misunder dig ikke noget, jeg har haft en meget optaget weekend, har slet ikke haft tid til at komme på din bakke, fredag i byen med venner og naboer, lørdag rund fødselsdag i familie periferien, søndag åben hus på arbejdet, jeg må vist tidlig i seng i aften, cirka om et par timer.
Mine afgrøder er tørstige, indtil nu 7 millimeter siden sidst i april

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-08 00:02

Jeg kan da godt se at du har haft meget fornøjelse her i week-enden, øv troede lige jeg kunne gøre dig misundelig....men det nytter jo heller ikke noget at jeg nævner Bakkens Hvile med syngepigerne, hvis du ikke ved hvad jeg taler om

Jeg kan desværre ikke sende dig noget vand til markerne, for vi har dårligt fået en dråbe i meeeeget lang tid, skyerne fiser bare forbi

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-06-08 00:02

Det er dejligt O.V.N
De mangler vand ligesom alt andet. Håber det hjælper på det inden længe for så kan noget af det vel reddes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 00:15

Citat
Bakkens Hvile med syngepigerne, hvis du ikke ved hvad jeg taler om
jeg har altså været på øen engang eller to eller, det øsregner lige nu sidste uge var der vejr til hø så jeg klager ikke, der er ikke misvækst så jeg håber på en god avl, så i kan få nogle økologiske havregryn til morgen mad

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 00:17

Vågn op tøzer, jeres små figurer er blevet så grå, det er alt for tidlig at gå i seng

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-08 08:14

O.V.N du er en af de sjældne..... en landmand der ikke klager

Endnu en dag med mange sorte skyer der bare drøner forbi, men det positive er, at dræbersneglene holder sig væk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-08 10:52

Tager det ikke lang tid at banke alle de korn flade til havregryn.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 11:12

Jo det gør Eyvind, det er ikke uden arbejde at bondemanden får sine surt tjente penge, jeg bliver helt nervøs Nordsted1, hørte engang at hvis bondemanden holdt op at klage, så var der for alvor grund til bekymring hvad gør jeg nu ? Nogen som kender en klagesang ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-08 11:19
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 11:25

Du er altid på pletten og med fingeren på pulsen Nordsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-08 11:26

Hey måske du bedre kan bruge en af disse, - jeg har ikke lyttet til dem, men overskriften lyder lovende

http://www.youtube.com/results?search_query=I+need+rain&search_type=&aq=f

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-08 11:30

Linket til de sidste sange, kan da ikke blive mere klagende, vorherre bevares.. så tror jeg nu alligevel hellere jeg beholder vejret som det er

Jamen o.v.n jeg er her der og alle vegne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 11:35

For lige at dreje snakken i en anden retning, mon piaskovs mand ikke har lavet kaffe endnu Der er så stille fra den kant

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-08 11:48

LEEEIIFFFFF hvor bliver kaffen af??

o.v.n når du har fået din vilje med hensyn til regn, så er det højst et døgn ik?? ellers begynder jeg
at synge

http://www.youtube.com/watch?v=s7RSTuwKxe8

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 11:55

Music for my ører: http://www.youtube.com/watch?v=SCQ6XmsJ8tE lav i selv jeres kaffe trunttøzer, og glem ikke at lave til manden også

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 12:02

Her skinner solen allerede og har gjort det siden jeg stod op, ellers må jeg indrømme at pigens sang nok også gælder for mig: http://www.youtube.com/watch?v=eUoqkv0t7Xo jeg bliver nødt til at forlade den hyggelige tråd nu, har lovet at tage 3-4 timer på overtid i dag jeg har allerede fortrudt at jeg kom til at love noget så vildt, der er længe til klokken 01

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 12:16

Lige en slut bemærkning, jeg ville have skrevet, husk så hvad dag det er i dag, men det var i går, så lidt for længe at komme med den tilføjelse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-08 12:31

John, kan jeg godt forstå .... men altså det andet link, er da ikke dig, det er sq da kun på grund af hende dullen

Jeg har vist hjulpet for meget til med at be' om vand til landmændende, sikke en regn/hagl byge der kom, den ødelagde da vist mere end den gavnede, så fra nu af holder jeg min bøtte og i må
klare jer selv

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-06-08 14:40

Citat
LEEEIIFFFFF hvor bliver kaffen af??

Det endte jo med at det var mig der lavede den kaffe alligevel
Kunne ikke holde mig mere
Citat
banke alle de korn flade til havregryn

Heller ikke det havde han sørget for.
Det er da godt man kan klare sig selv

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-08 01:24

Og nu er i gået i seng igen godt du selv fik lavet kaffen piaskov, mon den har været for slap ? Det er ikke meget du har været her i dag, ikke en af jer forsøgte at regne ud hvad der skete den 15.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 07:50

Næææ jeg var ikke gået i seng, jeg var så optaget af en serie jeg følger med i, hvor der udkom endnu en sæson igår, så måtte jeg jo lige se nogle afsnit, og glemte klokken - gaaab --

Stort tillykke med dit Kandu jubilæum

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-08 10:40

Tak er det ikke utrolig at jeg har holdt jeg ud i 3 år jeg så lige efter, vi er næsten lige gamle hvad er det egentlig spørgsmålet handlede om i begyndelsen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-08 14:29

Det havde jeg ikke set O.V.N.
Men bedre sent end aldrig.
Citat
Og nu er i gået i seng igen
Ja og nu er du gået på job
Citat
mon den har været for slap
Hvad tænker du på

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-08 14:35

Kaffen piaskov du er ikke så aktiv som i søndags, måske for slap kaffe eller hvad, Tak for lykønskningen, det er først nu jeg tager på job, i går var noget sig tag lidt stærk kaffe og hold dig vågen til 01,15 vi ses

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 14:35

Citat
Tak er det ikke utrolig at jeg har holdt jeg ud i 3 år

Tak i lige måde

Utroligt hvad der kom ud af, at jeg ville hjælpe sønnen med at få unlocked hans mobiltelefon

Citat
hvad er det egentlig spørgsmålet handlede om i begyndelsen

Altså o.v.n hvor gammel er det lige du er, eller er du ikke vågen....men altså Piaskov ville have slette alle adr. i browserlinjen...er der en klokke der ringer nu?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 14:37

Det nytter ikke noget jeg sidder og ser film til efter kl. 2 i nat, jeg skal til sølvbryllup i morgen tidlig

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 17-06-08 14:41

I skal ikke se film, i har bare at være her ! viste selv ikke at du har nået sølvbryllups alderen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 14:42

Go' arbejdslyst

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-08 14:43

Jeg tager på arbejde nu før stavningen går helt i kludder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 14:44

Man behøver nu ikke at have nået sølvbryllupsalderen, for at tage til sølvbryllup

Og fadme om jeg skal se film, det er en sæson af en serie, og jeg vil nå den inden jeg tager på ferie i næste uge, nåå ja hvis jeg ikke når det, ka' jeg jo tage dvd afspilleren med,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 14:45

Hvis du stadig ikke er helt vågne, så pas på værktøjet på arbejdet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-08 14:47

Hvis du har serie på dvd så kan jo se den når som helst, hvor svært kan det være

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-08 14:50

Skal nok Nordsted1 bye bye

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 14:54

Jamen, jeg ser aldig tv, men denne serie ka jeg li', og har ventet på at denne sæson skulle udkomme i et halvt år, så nu skal den fadme ses

Bye bye

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-08 16:47

Hej O.V.N.

Så kom der lidt ekstra i posen til dig.
Det er kun fordi du havde jubi d. 15 - 6.
Men nu er du vel på job

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-08 20:30

Norsted gå i seng du skal tidlig op. O.V.N du har været fræk og får intet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-06-08 23:25

Hvad faen hundser du stadigvæk Pia

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-08 23:41

Jøsses Dr_dem.... du har ret, afsted med mig, jeg skal jo snart op igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-06-08 01:34

Tak for posefyldet, jo jeg var på arbejde, er lige kommet hjem nu og kommer kun med en kort bemærkning, i er jo umulige at snakke med nu på denne tid

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-08 12:38

Jeg sov nu ikke på det tidspunkt, tanken om at jeg skulle skynde mig at få sovet, gjorde at jeg blev lysvågen... typisk....

Sølvbryllupskomsammen blev nu alligevel vellykket, jeg mødte nogle gamle skolekammerater og kolleger, som jeg ikke har set i over 25 år

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-06-08 12:53

Citat
Hvad faen hundser du stadigvæk Pia

Yes det gør jeg. Og ifølge min mand gør jeg det altid

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 18-06-08 12:54

Tak for svaret o.v.n..
Ja så er det vel tid til at afslutte
Men tak for hjælpen O.V.N.
God arbejdslyst. Jeg regner med du skal på den igen i dag.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-06-08 12:55

Altid godt at få snakket med gamle venner, godt du kom op og ikke sov over i dag så afgang til sofaen nu Nordsted1, det er tid for en middagslur så får du måske din ungpige kulør igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-06-08 12:58

Selv tak, jo du regner rigtig om en times tid skal på den igen, det gentager sig 4 aftener hver uge

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-06-08 13:04

Alt i orden og endnu en gang god arbejdeslyst
Vi "ses"