/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
sletning
Fra : piaskov
Vist : 558 gange
25 point
Dato : 15-06-08 21:19

Hej kloge hoveder.
Jeg har på min "forside" nogle web adresser jeg ikke bruger mere. Jeg vil gerne have slettet nogle af dem. Hvordan gør jeg ??
Jeg ved godt de forsvinder af sig selv når jeg ikke har aktiveret dem i 1 md. Men nu irriterer de mig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 21:22

Højreklik og slet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-06-08 21:22

hvad mener du med forside, mener du forside på din hjemmeside?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 21:23

hvis du mener skrivebord med forside

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 21:26

Det er når jeg åbner min pc . Der er en masse web adresser.
Altså www.kandu.dk
www.bådinfo.dk osv osv jeg har 67 og bruger dem ikke allesammen.
De kommer jo ned i en laaaang rækkefølge og det tager lang tid at finde en bestemt en indimellem så jeg vil ha ryddet op i dem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 21:27

er det under foretrukne. ?

Der kommer ikke webadresser når man åbner en pc.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 21:28

webadresser under foretrukne kan slettes
med højreklik og slet.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 21:30

Teil for f...
I den øverste bjælke hvor web adr. står klikker jeg på pilen og de kommer frem i en rækkefølge derned af.Forstår du det nu ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 21:31

ikke bande for fanden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 21:32

du forklarer som en høne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 21:32

godnat
jeg gider ikke høns der vrøvler.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 21:33

Det kan godt være. Men jeg er sq ikke nogen ørn til det her.

Og jeg bander når det driller

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 21:35

jeg siger - fy for, men ikke efternavnet.

ked af det, dit problem fes ind på tavlen her.
jeg lider af hjernedød, sådan lidt akut.
derfor er hjælpen herfra fjern.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-06-08 21:42

Piaskov

Prøv og gå ind og fjern cookies og se hvad der sker

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-06-08 21:43

er det når du åbner din internet browser du i adresselinjen har en masse web-adresser?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 21:47

Citat
er det når du åbner din internet browser du i adresselinjen har en masse web-adresser?

JAAAAA det er. Er det sådan det hedder

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-08 21:49

Du har jo bee clean programmet sæt flueben i slet history og i cookies og midlertidige internetfiler osv og kør programmet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-06-08 21:49

Gå i kontrolpanel og vælg internetindstillinger. Nu ved jeg så ikke om du har den "nye" IE7, har du det skal du på fanebladet Generlt klikke på knappen Slet i afsnittet Browserdata, derinde kan du slette alt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 21:50

Hej suno.
Det har jeg lige gjort . Hjalp ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-08 21:55

Sæt dem du skal bruge i foretrukne................................og slet så det hele.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-08 22:02

Du skal lukke din browser og starte op igen eller måske ligefrem genstarte

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 22:07

Du skal i Internet Explorer klikke på Funktioner og på Indstillinger, under fanen Generelt skal du klikke på Slet og derinde slette Fomular data, under fanen Indhold kan du nede cirka midt i vinduet, under Autoudførelse klikke på Indstillinger og fjerne markering ved Web adresser og Formular data, hvis du ikke vil have den række at vælge imellem i fremtiden

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 35 point
Dato : 15-06-08 22:13

Fukntioner, - internetindstillinger - slet cookies - slet midlertidige internetsider - slet oversigten -

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:18

Tak nordsted.
Det var på godt dansk og det er det jeg kan forstå
Tak til jer andre også for jeres tålmodighed

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:18

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 22:32

Den med oversigten havde jeg glemt, den bliver da ikke gemt eller det gør i måske nogle af jer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 22:35

o.v.n. den sletning jeg skrev, er en her og nu løsning, hvor din er permanent, men mon ikke også er derfor Piaskov har oprettet en tråd til dig, det vil jeg da tro

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 22:45

Fukntioner, - internetindstillinger - slet cookies - slet midlertidige internetsider - slet oversigten

Nu fik jeg hukommelsen tilbage. Løsningen ser du her.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:48

Citat
Løsningen ser du her.

Teil du er genial

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 22:50

ja det er fantastisk sådan en hukommelse jeg har.
sov godt

Gik jeg ikke i seng før ?
hukommelsessvigt igen, eller går jeg i søvne ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 22:52

Teil du lider sq da senil dement (light?)... nu skal jeg hjælpe dig på vej,

Du er på vej i seng, og der har du at blive liggende, hvis du understår dig i at stå op inden kl. 6, så er det fordi du skal på toilettet, og husk så at gå i seng igen..... hænderne over dynen... nat nat

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 22:54

Ja nat nat Teil sov godt tørt og knaldfrit

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 22:54

Og sløv i optrækket

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 22:58

light gid det var så let/light
Jeg har fået Irsk folkemusik på hjernen.
David Arkenstone og nogle kattepinere rammer noget i
hjernebarken og det bagved.
hvorfor sniffe kokain når det kan indtages gennem ørene ?

står ikke op før 8, er selvtædig/ndig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 23:00

Citat
Og sløv i optrækket

Mageligt behageligt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:01

Jeg står altså først på kl. 9 og så har manden lavet kaffen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:02

Kl 8, det er vel fordi du render konstant om natten, du skal jo sove på et eller andet tidspunkt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 23:05

render nej jeg er en ung fyr på 28 år,
sover godt, især efter hjælpen jeg gav piaskov.
min samvittighed med indbygget glorie lyser så smukt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 23:06

Den er sq lidt blakket

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 23:08

ok
Penelope´s song og Fields og gold må afslutte min indsats på
vidensdelingens side.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 23:10

28 + det løse