/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kan ikke slette mail
Fra : ipbirk
Vist : 626 gange
45 point
Dato : 15-06-08 18:53

Hej
jeg har en sendt en mail på 17Mb, men nu står pc'en og sender hele tiden, det har den gjort i 1 time nu, jeg har forsøgt at slette men det er umuligt, hvad gør jeg.
Desværre har jeg kun 45 point at gøre godt, men håber der er nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 18:55

17 MB, den er helt gal
hvad sender du fra ?

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 15-06-08 19:03

den ligger vel i udbankken og kan slettes derfra...??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 19:03

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 68
- Annullerede 18
- Slettede 0
Ialt 87

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-08 19:14

prøv dette

åbn mailen - højreklik på vedhæftet fil (som jeg går ud fra det er som fylder så meget) og vælg fjern - hvis du ikke kan så klik på videresend og forsøg igen - fjern adressen så den ikke har noget at sende til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-08 19:24

Du skal jo lige STOPPE dit mailprogram først

Bare luk det med "vold" - så afslutter den processen....

Og husk tin en anden gang at "flyttelæs" ikke kan afleveres i postkassen - der skal specialforsendelse til...

Generelt bør du ikke sende mails størren en 2-3 mb med "normal" post.....
Enten kommer din eller modtagers postkasse i "klemme".....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-06-08 20:06

Jeg har da sendt maser af mail på meget mere en 17 MB.
Det er ingen poblem , bare man har en forbindelse til at afvikle den på en rimelig tid, og sender til en modtager, som også kan klare det.

ellers er den bedste bremse control alt delete og programfanen vælg dit postprogram og afbryd det.

ultimativt tager du strømmen til maskinen, og piller bateriet ud hvis den har sådan et.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-08 22:26

Genstart maskinen slet filen

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 16-06-08 07:30

Hej
Jeg har prøvet alle gode foreslag men ingenting hjælper,nede ved uret kører ikonet "microsoft outlook synkroniserer mapper" hele tiden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-08 08:19

Du kan ikke have prøvet alle.....

Hvis maskinen ikke er tændt er der IKKE noget der kører....

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 16-06-08 08:59

Citat
Du kan ikke have prøvet alle.....

Hvad mener du med at maskinen ikke er tændt, den har været tændt hele natten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-08 09:15

Sluk den dog....

Den kan IKKE komme af med mailen så længe den er tændt....

Den er i KOMA.....

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 16-06-08 09:57

Citat
Sluk den dog....

Den kan IKKE komme af med mailen så længe den er tændt

Det har jeg prøvet flere gange

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-08 10:03

Jeg kan ikke helt gennemskue HVAD du har gjort....

Hvis maskinen har været slukket sender den da ikke ?????

Slet filen...

Ellers må du komme med nogen MERE PRÆCISE forklaringer på HVAD problemet er.....

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 16-06-08 10:37

Nej når den er slukket sender den ikke, men såsnart jeg tænder igen så forsøger den at sende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-08 10:45

Så slå fra at den skal sende automatisk....

Så sender den da kke efter en slukning....

Derefter SLET filen/mailen...

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 16-06-08 10:57

Citat
Så slå fra at den skal sende automatisk

Hvor slår man den fra automatisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-08 11:36

Funktioner
Indstillinger

i dit mailprogram...

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 16-06-08 12:45

[CITAT]Funktioner
Indstillinger

i dit mailprogram...
[/CITAT
Jeg kan ikke finde noget under funktioner>indstillinger. Jeg kører outlook 2003

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-08 12:56

Jo - du går bare i fanebladet "konfiguration af e-mail"

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 17-06-08 07:51

Hej
Jeg gjorde følgende og løste problemet: I Outlook gik jeg i hjælp>find og ret fejl, så nu kunne jeg slette mailen.
Jeg kan desværre ikke give point denne gang, men tak for jeres interesse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-08 09:16

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 68
- Annullerede 18
- Slettede 0
Ialt 87

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 17-06-08 09:19

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 68
- Annullerede 18
- Slettede 0
Ialt 87

Hvad mener du med dette

Kommentar
Fra : atie

Dato : 18-06-08 22:47

Hej.. Her kommer et råd: Tag og sluk for dit modem så du ikke er online. Gå så i din udbakke og slet mailen. Det virker og var da ikke så svært vel.
Atie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-08 22:53

Hvis mailprogrammet er sat op til at sende vil det forsøge at sende UANSET om der er forbindelse eller ej....

Kommentar
Fra : atie

Dato : 18-06-08 23:01

Der må jeg godt nok sige at jeg har brugt det med held.. så det kan jeg ikke forstå.. jeg slukker for mit moden og sletter mailen og det virker efter forgæves forsøg med tændt modem.
Måske er jeg bare superheldig... Nå men det må jo komme an på en prøve

I øvrig er de fleste maibokse kun i stand til at modtage 10 MB .

Man skal jo selv huske at sætte størrelsen til de mail man ønsker at modtage..
Jeg kom en gang til at sætte til 10 KB og kunne slet ikke forstå at jeg ingen mails fik indtil jeg opdagede jeg havde skrevet KB i stedet for MB..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-08 08:10

Ideen er da også brugbar da den jo før eller siden går i "timeout" og stopper....

Men det gør den også selvom der er forbindelse...