/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Sony Ericsson
Fra : gril
Vist : 714 gange
500 point
Dato : 15-06-08 16:21

Hey piger og drenge… Er der nogle af jeg der kender et sted eller program der kan låse en Sony Ericsson K800i op og det skal vær GRATIS

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 16:27

Som jeg læser det på denne side, kræver det et kabel, så det kan ikke gøres gratis, men du kan
købe kablet, men så kan du lige så godt benytte en unlocker

http://www.seunlock.dk/unlock/Sony%20Ericsson/W800i/

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 15-06-08 16:45

du kan henvende dig der hvor du har købt telefonen og få koden, da den formentligt er over 6 mdr.

hvis du ikek har din kvittering, så kan du ikke få den låst gratis op..

så kan du finde en unlocker på www.find-unlocker.dk

vh
D9N

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-08 17:56

Ja - som allerede skrevet - der er INGEN der gør det gratis udover det selskab du har købt den ved (hvis den er 6 mdr.)

Så en unlocker og en "hund" gør underværker

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 15-06-08 18:20

Refi der er ikke ret mange der gør d et for 100.- da det er en DB2020 telefon, så den skal ha ny SW på samtidigt og det tager ca 25 min ...

D9N

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 18:42

Grill..... Hvis du ikke kan få unlocked din telefon gratis - pga dens alder - ville jeg ringe til en
unlocker og forhører mig om prisen, måske det bedre kan betale sig at købe et kabel??

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-06-08 18:56

Den er HELT sikkert ældre end 6 måneder, så henvend dig til den operatør der har låst den og få koden gratis.

Hvis den er låst af Sonofon er det iøvrigt ligegyldigt om den er 6 måneder gammel koden er altid gratis