/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Titel på film??
Fra : skovlunte
Vist : 760 gange
270 point
Dato : 15-06-08 15:38

Jeg leder efter en film som jeg så for år tilbage. Kan ikke huske særlig meget fra filmen, kun dette:

En ung pige bor sammen med sin gamle far i et hus ude på landet/nær en skov. Faderen vil gerne have datteren afsat så da der kommer en mand forbi for at lave noget håndværk (reparere taget ell. lign.) ser han sit snit til at få dem splejset. Han gør et eller andet så håndværkeren bliver nødt til at blive boende i huset et stykke tid. En nat finder dem gamle mand, datteren og håndværkeren i seng sammen. Sovesofaen (ell. lign.) er klappet sammen over dem, således at de ligge oven på hinaden uden at kunne flytte sig. Faderen skubber til sengen og laver viberationer så datteren ikke kan udgå at blive gravid. Kan ikke huske hvordan den slutter, men kan forestille mig at de så bliver nødt til at blive sammen.

Håber nogen kan kengende noget. Jeg kendte ikke skuespillerne. Tror nok den var udenlandsk.

Kommentar
Fra : nielsymer

Dato : 15-06-08 16:26

Den lyder godt nok go.

Den gad jeg gerne se!

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 270 point
Dato : 15-06-08 17:56

Det er en svensk film der heder Potatishandleren ,Tror jeg, Det er Rolf Lassgård i hovedrollen. Rigtig god film.
alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 15-06-08 18:02
Godkendelse af svar
Fra : skovlunte

Dato : 15-06-08 22:41

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 15-06-08 23:26

tak selv