/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
download fra tdc
Fra : chicapigen
Vist : 400 gange
200 point
Dato : 15-06-08 12:07

hejsa

jeg har et spørgsmål angående download fra tdc:

når jeg betaler 8 kroner for et nummer som jeg downloader og spiller i mediaplayer virker det helt fint, men når jeg så vil brænde nummeret ned på en skive så kan jeg ikke da nummeret er beskyttet , er der nogen der ved hvordan jeg får det fjernet ?? for jeg vil da mene når jeg betaler for nummeret så skal jeg vel også kunne brænde det ned på en skive til eget brug.

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-06-08 12:11

Du skulle da meget gerne kunne brænde det på cd, du skal bruge Windows Media Player til det.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 12:12

Du kan se på tdc siden om og hvor mange gange
du kan brænde,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 12:26

Du skal afspille - helst hele nummeret - så får du brudt licenen.

Jeg havde de samme start vanskeligheder som dig, indtil jeg fandt fidusen

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 15-06-08 12:26

jeg brænder også fra medieplayer

her er hvad der står i den mail jeg får når jeg har købt nummeret :

OBS: CD brænding og overførsel til afspiller.
Før du kan brænde musikken til en CD eller overføre den til din transportable afspiller, skal du have afspillet musikken på din computer. Det skyldes at musikfilen har en licens, der skal aktiveres før du kan brænde og overføre musikken.

jeg har spillet nummeret igennem på computeren og der står stadig at det er beskyttet

chicapigen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 12:29

Citat
Du skal afspille - helst hele nummeret

Behøvs ikke, nogle sekunder er nok. jeg åbner og lytter 5 - 10 sek.
Hent flere melodier, du behøver kun åbne en for at aktivere tilladelse
for alle.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 12:29

God dag Nordsted1

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 15-06-08 12:38

Prøv at re-download musikken igen, der må være sket en fejl fra TDC's side, jeg har købt meget musik der, og når jeg bare har lyttet til musikken en gang, har der ikke været problemer.

Hvis du bliver ved med at have problemet så prøv en anden afspiller, jeg selv bruger http://www.winamp.com/ du kan jo bare slette den igen... eller kontakt TDC

Hej Teil

Kommentar
Fra : achton

Dato : 15-06-08 12:41

Er din betaling gået frem til TDC ?
Du kunne sidde med en PLAY version.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 15-06-08 12:42

ok jeg prøver at redownloade de numre der ikke vil brændes. jeg har hentet andre numre som sagtens kunne brændes, men nu sidder jeg her med 12 numre jeg har hentet og ikke en af dem kan brændes. så det kan da godt være der er en fejl derinde fra. jeg prøver igen og vender tilbage

chicapigen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-08 12:42

Mener også der står hvor mange gange man kan redownloade
købt melodi.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-08 12:57

Tror det er fem gange du kan re-downloade

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-06-08 13:01

Citat
Materialet kan totalt gen-downloades: 3 gange indenfor 2 år efter køb.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 15-06-08 13:10

så har jeg redownloaded nummerne og de 10 af dem kan jeg nu brænde med mangler stadig 2 , men dem må jeg jo prøve en gang til ellers tager jeg fat i tdc.

jeg har fået en kvittering for hvert nummer jeg har hentet og nederst står der følgende :

Bemærk at antallet af gange et musiknummer kan kopieres over på eks. CD eller andre afspillere kan være/er begrænset. Under 'Rettigheder' ved hvert enkelt musiknummer kan du se, hvor mange gange, du har mulighed for at kopiere musiknumret til andre medier eller afspillere.

så antallet af brændinger er altså forskellige

hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 15-06-08 13:12

Tak for svaret Nordsted1. og til jer andre

ha en god søndag

hilsen chicapigen