/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
karin42
Fra : miritdk
Vist : 1033 gange
100 point
Dato : 14-06-08 22:14

her som lovet trods manglende link

btw - kig lige her der er nogen der er kommet før dig

http://renthjem.tv2.dk/tips/article.php?id=1632291

Accepteret svar
Fra : karin42

Modtaget 100 point
Dato : 15-06-08 09:05

Tak for det - der var mange gode tips ( de fleste kendte jeg )

der fik folk lige en griner

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 11:40

Og jeg blev lidt flov jeg troede du havde styr på dine Matas produkter og ikke kom hostemidler i vaske maskinen

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-08 13:40

Tak for svaret karin42. kom nu heller ikke kalkfjerner i et glas vand og drik det vel

fortsat god weekend

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-06-08 14:51

Hej Karin

Du skal passe på med gode råd om kemikalier til vaskemaskiner og andet, når du ikke ved hvad de hedder, og så bare vælger et tilfældigt navn.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 16-06-08 22:05

nu var det ikke lige et TILFÆLDIGT NAVN JEG VALGTE - MEN EN FEJL !! det beklager jeg naturligvis - og så skulle vi måske se at komme videre .