/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Snyd
Fra : pve
Vist : 872 gange
100 point
Dato : 14-06-08 18:50

Hvem er det der bestemmer og en snyder skal smides ud af Kandu ? Jeg undrer mig over, at eksempelvis Pointjægeren (tror det var) er blevet slettet så hurtigt, hvorimod en del andre, specielt Teil/Achton på det seneste, snyder mere eller mindre dagligt uden der sker noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-08 18:53

Det bestemmer ene og alene Kandu

Men der er en HEL DEL der burde fjernes

Som tingene er i øjeblikket har det da fået mig til at "skrue" gevaldigt ned for deltagelsen ....

Men det er der jo nok andre der er glade for

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-06-08 18:54

Citat
Det bestemmer ene og alene Kandu
- ud fra om man snyder 6-8 gange i træk, eller 6-8 gange over et par dage ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-08 18:55

Et godt spørgsmål pve !!!!

Ja det var PointJægeren, der blev smidt ud.

Og nu "fører" achton i månedens bedste

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-08 18:58

Nej - nok nærmere ud fra PLAT og lidt pointforæring.....

Det sidste tror jeg ikke mange har noget imod - så længe de ikke kommer fra en selv

Så lad os da endelig få ryddet op i "plattenslagerne" UANSET hvor ofte det foregår

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-06-08 18:59

Refi hvis du er i tvivl så er Teil og Achton samme bruger

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-08 19:00

Nu er teils "spørgsmål" også væk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-08 19:00

den største svindler ses her.

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=261339

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-08 19:01

Det har der da vist ALDRIG været tvivl om....

+ lidt andre profiler

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 19:01

Det er en kedelig udvikling for Kandu, de kan eller vil ikke rette problemet, det ligner samme (mis)bruger som for et halvt års tid siden huserede

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-06-08 19:02

Jeg er pesonligt ligeglad om de får point eller ej fra egne dobbeltprofiler. Jeg undrer mig bare over hvilke kriterier der skal opfyldes for at blive smidt ud.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-08 19:05

Citat
den største svindler ses her.

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=261339

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-08 19:07

Så blev Teil og achton også fjernet fra månedens bedste.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-08 19:07

Citat
hvilke kriterier der skal opfyldes for at blive smidt ud

Det finder vi aldrig ud af da Kandu IKKE er interesseret i at indgå en debat....

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 14-06-08 19:09

Jeg er ked af hvordan Kandu har udviklet sig det ½ år jeg har været her. Jeg har fået stor hjælp af jer og jeg har forsøgt at hjælpe så godt jeg kunne. Men jeg er løbet lidt sur i det, det er ikke sjovt mere.

Men vi har åbenbart været mange der klagede over pointjægeren, så de læser altså deres mail.

Men flot gået Kandu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-08 19:11

Ja - jeg er desværre også ved at miste lysten en smule.....

Jeg har dog ingen intentioner om at sige "farvel" - Håber det ændrer sig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-08 19:11
Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-06-08 19:12

Det der er ærgerligt er at seriøse og hjælpsomme deltagere som f.eks. o.v.n. og refi " måske mister lysten til at deltage, vi har jo allerede mistet andre gode medlemmer.
Forhåbentlig forsvinder pointjægerne og "snyderne" når de ser at det er svært at få kontanter ud af deres fup.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-08 19:13
Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-08 19:14

Ja - nye plattenslagere er nemme at fjerne da de KUN har deltaget i plat.....

ANDRE tager lidt længere tid

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-08 19:14

Citat
Teil, du ved måske, hvem det er

og ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-08 19:20

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=268295

en svindler til

Citat
Haj jaj heder teIl oger meget klåg

Interesser: Det meste om snyd.
Har kun én profil (udover dem jeg har ekstra, herunder min ælskede achton )
Er ellers et ??.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-06-08 19:23

Citat
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=268295

en svindler til
, han gør det bare ikke så godt med under 2.000 point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-08 19:30
Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 14-06-08 19:32

Tak for svaret granner01. Dit svar er lige så godt (eller dårligt?) som alle andre, da jeg stadig ikke ved hvad der er afgørende.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-08 19:33

Citat
achton med 0 "superpoint"

Det var ligegodt grov

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-06-08 19:35

Hvor bliver f.eks. 3773, Snedig, Klumme og Norsted af i denne sammenhæng

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-08 19:36

3773 fatter ikke en brik af denne
"samtale" på højt niveau

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-08 19:37

Nordsted1 er for klog det denne "samtale"
på så lavt niveau

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-08 19:37

de andre to er i Føtex

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-08 19:55

Og Teil sidder måske og tænker på hvem, der nu skal gi' ham point.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-06-08 19:57

Hørt

Kommentar
Fra : achton

Dato : 14-06-08 19:59

det gør ham her.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-08 20:03

Så længe det varer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-08 20:10

Når superpoint bliver taget fra en bruger, fordi der er mistanke om snyd, så burde ledige point også tages fra brugeren, hvis der er nogle tilbage.

Men det stemmer ikke helt i dag.

PointJægeren er blevet smidt ud, men det er Teil og achton ikke. achton har mistet sine superpoint, det var så det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-08 20:13

Citat
PointJægeren er blevet smidt ud, men det er Teil og achton ikke. achton har mistet sine superpoint, det var så det

Kommentar
Fra : achton

Dato : 14-06-08 20:14

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-08 20:20

Jeg kunne godt tænke mig at superbrugere, der snyder med point, blev degraderet til almindelige brugere før de blev smidt ud.

Kommentar
Fra : aavast

Dato : 15-06-08 17:15

Ja, der er sq forskel på folk

og er det ikke rystende ligegyldigt om nogle laver lidt sjov med point systemet
man vinder jo ikke noget alligevel
især ikke, når kandu ikke har navn, adresse og skonummer.

ok - jeg kan godt forstå at det er ærefuldt at komme på toppen
... HVIS man er kommet lovmæssigt til sine point ...

(og jeg tror da på, at de fleste er det!)

men der er en del snyde-tampe, som aldrig bliver blacklistet

nåh never mind

Kommentar
Fra : pve

Dato : 15-06-08 18:31

Citat
og er det ikke rystende ligegyldigt om nogle laver lidt sjov med point systemet
- jo for mig er det som jeg også har skrevet ovenfor. Jeg undrede mikg bare over kriterierne for hvem der skulle smides ud og hvem der ikke skal.