/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
printerfejl
Fra : porse25
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 14-06-08 18:09

hej til alle

jeg har et problem med min printer som er en Epson Stylus CX3200,den kan printe en testside og fra min e-mail boks men ikke fra googlemail,hvor den viser en popup " udskriften fejlede da dokumentet blev oprettet" hvad er der galt? og hvordan kan det rettes?
med venlig hilsen
porse25

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-06-08 19:38

har du popup stopper aktiveret på din computer?

Kommentar
Fra : porse25

Dato : 14-06-08 19:59

hi webnoob
aktiveret popopstopper? jeg tror det ikke,så vidt jeg kan se,hvis jeg kigger på det rigtige sted.
m.v.h
porse25

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-06-08 20:08

Hvis du bruger IE så går ind i internetindstillinger klik på fanebladet Beskyttelse af personlige oplysninger, i bunden af den side kan du se om der er et flueben ved "Slåblokeringe af pop op-vinduer til" er der der det så blokere du pop op-vinduer. prøv og så og fjern det flueben og så prøve og print noget ud fra googlemail.

Kommentar
Fra : porse25

Dato : 14-06-08 20:26

jeg prøvede tippet men det ændrede ikke ved udskriften der ikke kom,sådan en meddelelse er det en popop ? eller er det en normal og almindelig program fejlmelding?" udskriften fejlede da dokumentet blev startet",kunne printer og udskrift ikke finde hinanden?
regards porse25

Annuller spørgsmålet
Fra : porse25

Dato : 21-06-08 23:18

mit problem er blevet løst
tak til alle