/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke se små billeder !
Fra : Monsen1234
Vist : 308 gange
200 point
Dato : 06-03-03 17:09

Hvordan kan det være at jeg en gang imellem ikke kan se små billeder ( Symboler, ikoner) på forskellige sidder f.eks. ikonerne på "Kan du". Hvis jeg så klikker på "Opdater" en gang eller to kommer billeder, det er altid de små ikoner og lign.
Nogen der ved hvad jeg kan gøre ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-03 17:17

Det skyldes sikkert enten en langsomt forbindelse til internettet, eller at kan du har meget trafik og derfor opdaterer langsomt. En side på internettet er ofte opbygget ved linking hvor dele af siden skal hentes fra en anden server og så kan du få timeout på f'eks ikoner og billeder så de ikke vises. Men som du selv bemærker kan man afhjælpe dette ved at opdatere siden, da den første del af siden er gem lokalt på din computer også bare behøver at indlæse fra de øvrige sider. Håber du kan bruge forklaringen til noget

Kommentar
Fra : xou

Dato : 06-03-03 17:20

prøv i funktion-internet indstilliger at slette midlertidig internet filer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-03 17:24

Der er jeg nu lidt uenig xou. Så skal man jo netop downloade det hele (alle siderne) igen og så opstår problemet igen! Har du forøvrigt prøvet den directx remover xou?

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 06-03-03 17:30

Her må jeg have lidt hjælp "directx remover xou" ??

Kommentar
Fra : xou

Dato : 06-03-03 17:30

hvorfor skille jeg det,når min directx er iorden 8.2 men den er nok bedre end min ide med systemgendannelse.
til det andet,kan det være fordi pladsen til internet filer er fuld og derfor laver den revance,men om det virker,
ved jeg ikke,derfor syndes jeg prøv - om det tager tid eller ej ? det er vel et bud ligesom dit

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-03 17:31

Undskyld Monsen Det var bare en bemærkning til xou

Kommentar
Fra : xou

Dato : 06-03-03 17:32

hihi internt jeg hedder xou og der andet ja er at fjerne directx
men i internet explorer skal du trykke >>alt og k ned samtidig en fane bliver åbnet-internet indstilliger
find på denne map der hvor der stå slet filer under midlertidig internet filer

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 06-03-03 17:34

Det var jo nok noget helt andet (directx remover xou) jeg var lige ved at blive lidt forviret *s*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-03-03 17:37

Helt iorden xou men det løser ikke problemet med mindre den lokale cachede internet fil er korrupt Jeg kan osse ha problemer med kandu selv om jeg sidder med en 1mbite forbindelse.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 06-03-03 17:44

mm har osse prøvet det med små billeder,men hvad der løste kan jeg ikke huske,men måske er det
forbildelsen - altså kandu`s her

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 06-03-03 17:49

Jeg har lige slettet "midlertidig internet filer" og det ser ud til at det hjalp, hvis det fortsat er i orden Accepter jeg dit svar,(xou) jeg prøver lige at kikke lidt rundt.
Jeg kan jo snart ikke fordele pointene mellem begge.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 210 point
Dato : 06-03-03 17:55

ok men husk at hvis problemmet igen opstå som tedd siger skal du igen slette dem,men det kan godt tage uger måske månder efter hvor meget plads du har sat ad til disse filer under indstillliger ved >>slet filer<< den du trykket på.

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 06-03-03 19:06

Tak for svaret xou.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-03-03 19:23

Spørgsmålet har været stillet mange gange (også af mig selv) på både eksperten og på kandu og opstår i de fleste tilfælde efter opdatering af explorer....

I alle tilfælde løses problemet af sig selv hen ad vejen, og er en eller anden "bug" som er i explorer