/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Tastemedarbejder søger job
Fra : lanthony
Vist : 1779 gange
80 point
Dato : 06-03-03 15:49

Er der en eller nogen som har brug for en tastemedarbejder, jeg er en 37 år kvinde der ikke er bange for ny udfordringer, samt er et godt og udviklet menneske.

Accepteret svar
Fra : hmic

Modtaget 80 point
Dato : 30-03-03 21:37

Hej med dig.

Som du måske er klar over, så er renten meget lav i øjeblikket.

Derfor har alle kreditforeninger og banker utrolig travlt lige nu. Derfor søger flere af dem "tastearbejdere" som kan indtast lånetilbud.

Måske dette kan have din interesse ??
Held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : lanthony

Dato : 12-05-03 15:06

Tak for svaret hmic.
Hej hmic.
Tak for dit svar.

Kommentar
Fra : lanthony

Dato : 31-01-05 10:29

Hej til alle.
Jeg ville høre om der er nogen som har brug for en tasteoperatør, eller om i ved hvor der er brug for nogle tastemedarbejder/tasteoperatør.
På forhånd tak.
Hilsen Lanthony