/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvornår har du sidst klikket ?
Fra : o.v.n.
Vist : 816 gange
50 point
Dato : 14-06-08 11:51

på en reklame, de mange "gratis" tjenester er jo som bekendt reklame finansieret, men hvor mange læser reklamer på nettet ? Det er min private nysgerrighed som skal tilfreds stilles, selv kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst har læst en internet reklame, og undrer mig over at der skulle være milioner af kroner i den slags, men jeg kan med rimelig stor sikkerhed sige, at jeg skal tilbage til 2007 for at have læst en reklame på internettet , er der nogen af jer som klikker på reklamer daglig eller hver uge ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-08 11:55

Læser dem aldrig.
Pop up blokker lukker for alt lort

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 14-06-08 11:56

aldrig :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-08 12:00

Yderst sjældent, men det sker hvis det lige er noget der fænger.... men det er ikke længere tid siden end ca 1 mdr........he he så gjorde jeg årets gode gerning

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 12:06

Citat
Pop up blokker lukker for alt lort
du har misforstået mig Teil, det er reklamer på siderne som du læser på ikke popop reklamer, Kandu har reklamer og mange gratis tjenester har reklamer rundt om på siden, men hvem læser dem ? Prøv at læse på Comon.dk: http://www.comon.dk/ siden er spækket med reklamer både over siden og rundt om, indtægter fra disse reklamer aflønner folkene bag, så der er penge i det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 12:07

Citat
så gjorde jeg årets gode gerning
er det en god gerning Nordsted1

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 14-06-08 12:24

Aldrig.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-06-08 12:25

Jeg klikker aldrig på reklamer i almindelighed, men af og til på Google hvis det har relation til det jeg søger.
En anden ting er jo at reklamer er den eneste indtægt de fleste og heraf mange gode site har.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 12:29

Jeg ved det godt Otnob, men jeg gider altså ikke bruge tid på reklame læsning, jeg kan heller ikke huske at have set en reklame som kunne fænge min interesse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-08 12:37

Citat
du har misforstået mig Teil,

Nej det er bare en tilføjelse
Jeg læser IKKE reklamer på nogle som helst sider.
Hvad der ligger på kandu kan jeg ikke fortælle, jeg ser dem ikke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-08 12:38

En eventuel præmieudbetaling, kommer vel fra reklameindtægterne??

Derfor må det vel være en god gerning at klikke på dem???

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 14-06-08 12:43

og risikere virus, nej tak ingen reklame til mig.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 12:43

Klik endelig løs Nordsted1 klik bare resten af dagen og i morgen med og i andre: Kom i gang med at klikke på Kandu reklamer, på andre sider kan det være lige meget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 12:45

Citat
og risikere virus, nej tak ingen reklame til mig
hvor finder du virus i en reklame ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-08 12:54

Kom du også bare igang, det er hjælp til selvhjælp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-06-08 12:57

Klikkede sidst i går, altså på en reklame

Det gør jeg en gang om ugen, for at støtte en der sidder og skriver nyheder og tips

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 13:06

Jamen Nordsted1 Ad Blocker har fjernet alle reklamer så det kan jeg ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-08 13:11

Så må du liiige ændre i dine programmer, som sagt hjælp til selvhjælp.... menneske hva tænker du dog på

Vil du ha' vi andre skal tage slæwet for dig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 13:16

Citat
Vil du ha' vi andre skal tage slæwet for dig
nemlig mit motto er: Jeg elsker arbejde, særlig at se på andre arbejder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-08 13:27

Hvordan er det nu den er??

Når jeg får et anfald af arbejdsiver,
sætter jeg mig hen i et hjørne
og venter på det går over

Ja, jeg kan også se på det i timevis- at andre arbejder-
Det arbejde tager for meget af ens fritid

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-08 13:53

Citat
hvor finder du virus i en reklame ?

Bannerreklamer bliver meget ofte misbrugt til malwareangreb så der finder du virus/malware osv i reklamer bla.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 14-06-08 15:43

A L D R I G

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 14-06-08 17:21

Også ad block her....

Ved heller ikke hvem der klikker på de reklamer...

Fx inde på kandu.. Hvor mange på en dag? 20? 50? 100? 1000?

De måtte gerne ansætte mig til at klikke 100 gange på hver reklame om dagen..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-08 19:24

Tror IKKE reklamer bliver brugt meget af "seriøse" netbrugere....

Jeg vil tro at MINDST 75% af hittene er børn der bare trykker uden egentlig at vide HVAD de trykker på...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-08 19:25

Du ser jo også at måske 80-90% af brugere der får virus osv. er børn og unge - yderst sjældent "erfarne" brugere...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 19:41

Det er korrekt Refi, børn og unge har også en rimelig stor købekraft og er af natur nysgerrige (det er vi vel alle) men reklamer koster 1000vis af kroner, så der skal mange klik til, for ikke at snakke om hvor mange af deres produkter som skal sælges, for at tjene reklamen ind igen

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 14-06-08 19:49

Det gælder jo for ALLE former for reklame....

Der skal såmænd IKKE meget til for at betale en reklame - blot det du ser og hører navnet TIT nok - er en gevinst.....

Så du behøver såmænd ikke engang at "klikke" for at reklamen giver pote i det lange løb....

Erindrer et spørgsmål ang. en "trainer" - den ville ALDRIG blive opdaget i DK hvis ikke der blev reklameret for den...

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 14-06-08 21:28

Klikkede på et / 1 LINK hertil__spam....? ODER.

rører ALDRIG ??? KLIK MIG REKLAMER___
man hved ikke hvor man havner henne_

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-08 00:03

Tak for svaret refi. jamen det er jo rigtig, der som regel billeder og lyd på sådanne reklamer, som så virker i underbevidstheden, de er smarte de reklame folk