/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
tastatur
Fra : Walid9955
Vist : 485 gange
50 point
Dato : 13-06-08 19:39

Hej har en mærklige problem
Min tastatur kan lige pludselige ikke skrive å ø æ og den har kunne g’re det i langtid.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 13-06-08 19:45

Ja det var da "en mærklige problem" det må du hellere skynde dig at anullere...

- Ubesvarede 2
- Besvarede 4
- Annullerede 17
- Slettede 1

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-06-08 19:50

Nede i højre side af skærmen er der en lille knap hvor der skal stå DA, gør der det? Hvis der ikke gør så har du fået lavet dit sprog om. Så skal du bare klikke på den og sætte et hak i dansk.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-06-08 20:28

Forrige svar er rigtigt.
Du kan også klare den med en systemgendannelse, til et tidspunk før problemet opstod.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 14-06-08 07:21

Hvordan fik du skrevet dit indlæg? Der optræder de manglende bogstaver jo.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-08 08:25

Kontrolpanel - Internationale og sproglige indstillinger - vælg dansk og danmark

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 14-06-08 09:57

Nu gør i det da også mere kompliceret end det er...
Hold [Alt] tasten ned mens du trykker på [Shift] tasten. Sådan skifter du mellem US/DK tastatur.

Mvh.
d.Buus