/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Søren Ryges hæk
Fra : ganga
Vist : 1305 gange
50 point
Dato : 13-06-08 18:05

Hej
er der nogen der ved hvor jeg kan finde, den video fra DR-Derude, hvor Søren Ryge viser hvordan man klipper sin hæk, eller måske kan henvise til et andet video klip, der viser hvordan man klipper sin hæk. Jeg har forsøgt 3-4 seasoner, uden egentlig at være tilfreds med resultatet
På forhånd tak

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-06-08 18:19
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-06-08 20:36

Hvad er det der driller? Jeg synes altså ikke Søren Ryge er den allerbedste til at klippe hæk!

Accepteret svar
Fra : Moggi

Modtaget 50 point
Dato : 13-06-08 21:45
Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 13-06-08 22:34

Hvad er det specielt du er utilfreds med ?

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 14-06-08 08:35

Tak for svaret Moggi, men jeg har en el-drevet hække klipper, og skal igang med min liguster hæk..
Jeg ved at Søren Ryge, har lavet et indslag, hvor han viser hvordan "man går til den".
Når jeg har klippet min hæk, bliver den ikke lige, men buger flere steder
Ganga

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-06-08 10:58

Den ligner vist Søren Ryges, så!
Nu er en liguster jo nem. Jeg kender en der er blind, Han har lavet en skabelon/stakit på ca 2 meter, det er en "rist" som han skupper ind i hækken så der der skal klippes af stikker udenfor. Det er svært at forkklare, det skal ses, Men flot er hans hæk.