/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Intim barbering?
Fra : TheOsirisDK
Vist : 2250 gange
50 point
Dato : 13-06-08 17:21

Hehe... hvordan gør man?

Altså - for en drengs vedkommende - hvad gør man? hvad skal man bruge? hvor købes det?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-08 17:32

Hiv dem ud med en pincet. Man må lide for skønheden.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-08 17:36
Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 13-06-08 17:40

Haha lad være klumme !!!!
Du skal gøre alt andet end med pincet ..
NALLER :P

Alm. barberblad - nedad (med hårene) - mens du bader ..
Du behøver ikke barber skum, men kan sagtens bruge det ..
Start med at klippe det til, medmindre du vil have det helt glat - for hårvæksten bliver større jo flere gange du barberer det :)

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 17:41

så "wiliams pink venus "... og skum? :S
- hvorfor findes der ikke sådan noget her til mænd?

og klumme, er du seriøs eller bare dig selv? ;)

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 13-06-08 17:41

Barberblade kan købes overalt ..
En af dem som holder længere koster omkring de 115kr ..

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 13-06-08 17:42

Det behøver jo ikke være bygget til dine kønshår

Almindelige er OK

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 17:42

Klippe til? så bare klippe? ingen barbering? :S

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 13-06-08 17:44

Jo barbering hvis du er ligeglad med om der kommer mange flere hår med tiden .. ligesom med skæg !

Men du kan jo nøjes med at klippe dem :p
og da er det mod hårrene .. nedefra og op ..

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 17:47

Argh?! jeg er uduelig - Klippe med hvad? En trimmer ting? Kommer det ikke til at "stikke" fuldstændig vildt? På mig? Og min partner? :s

Accepteret svar
Fra : Scrub

Modtaget 60 point
Dato : 13-06-08 17:49

Prøv med en saks :)
Det tager noget tid, men jaeh .. du undgår at det vokser op igen efter 2 dage ..
Og det bliver ikke helt så kort ..
Spørg din partner - glat eller er hun ligeglad

Godkendelse af svar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 17:56

Tak for svaret så. Men, bare så jeg ikke ender med at lyde dum overfor hende, hvad er så alternativet til glat?
En halv centimeter? 2? Kan ikke helt forstille mig hvordan det vil se ud...

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 13-06-08 18:00

alternativet til glat?
det kan gøres meget kort .. et par milimeter .. nok under en halv cm :)

Prøv samleje eller det i nu laver uden at gøre noget ved det, og så spørg hende om der skal gøres noget ved det ..

Kommentar
Fra : housegoat

Dato : 13-06-08 18:03

Hvis jeg - som det modsatte køn - må blande mig:
Jeg synes det er dejligt, når en mand er barberet. - Jeg kan ikke fordrage at få hår i munden, - og der vil altid være lidt, hvis ikke manden er glatbarberet.
Så se du bare at komme igang.
Klip først med en saks, og brug derefter en skraber. Men du skal vide, at du skal skrabe dig ca. 1 gang om ugen, da det ellers vil begynde at klø, når det vokser ud igen.
Held og lykke med forehavendet, - og du og din kæreste kan jo gøre det til en del af jeres fælles hygge om hinanden. Hun barberer dig, og du hende. - Sådan gør min mand og jeg.

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 18:07

Skal man slet ikke bruge noget bagefter? til disenficere? :s
ved ikke helt om jeg har lyst til at bruge sprit dér

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 13-06-08 18:09

Det hele handler om smag og behag - find ud af hvad DU helst vil.
Ingen skal tvinge dig til at glatbarbere det, eller omvendt - gør hvad dig passer dig.
Din partner tager dig jo for den du er, og ikke hvad du gemmer på forneden (tror jeg da) ..

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 18:11

well, hun foreslog faktisk at gøre det.

Synes bare selv det har været irreterende og dét med hår i munden var dråben.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 13-06-08 19:27

Ja nu må jeg ligot blande mig i samtalen !!
Altså for det første glemmer jeg aldrig, en gang hvor jeg havde fået erotik høns. (flad -us)
hvor jeg valgte, at skrabe hele dytten af på en gang, det sker IKKE igen, altså skraberriet.
Og for det andet syntes jeg at en stor flot dusk er noget af det mest sexede ( hos kvinden altså ).
Nu om stunder er det mode at være glatbarberet, der er jeg godt nok temmelig konservativ.
Så hellere få hår i maden, sålænge håret er trekantet.
Det er nok derfra spørgsmålet kommer, hvad er den sidste lyd inden et hår rammer gulvet ?? !
Hvis du gør det, er du godtnok beskæftiget et stykke tid, det klør og stikker uanset om du går står eller ligger ned. God fornøjelse.
Højris

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 13-06-08 19:30

der er et tilbud på netet om ganske gratis skrabet samt skum,,,det er formidabelt til dette,,,,

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 13-06-08 19:33

sender lige et link til det,,,http://www.efi.dk/product.cfm?path=1,6,34

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 20:43

ej.. det ser godt ud! og billigt! og vi kan alle godt lide billigt. tak barke.. billen.

Og højris, lige så meget for min egenskyld, synes jo det er generende som det er nu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-08 21:11

Og det sidste tar du lige med en engangs-ligther. Så er du som en barnekind på dine genoldige wasser

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 13-06-08 21:13

ingen hår i munden fremover

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 13-06-08 21:27

Hvis du vælger at barbere dig så gør det i badet efter lidt tid under det varme vand, det åbner porene og gør chancen for at få skægpest dernede mindre. Når du er færdig så tag en kold skyller der hvor du har barberet dig, det lukker porene igen. Smør efter med en god neutral creme eller bedre endnu, med lidt mandelolie.

Kommentar
Fra : HotDuck

Dato : 18-09-08 19:56

Må lige komme med en lille kommentar og et par "gode råd" (erfaringer.

Først: Hvem hel.... har fundet på at man skulle få flere/grovere hår når man barberer sig? Jeg ved godt at kvinder påstår "at hvis du barberer ben bare én gang...." - NEJ - dit hår ændrer ikke struktur, eller tæthed; men det der kommer ud er skåret skarpt af og ikke slidt til på samme måde som andet kropshår.

Egne erfaringer - klip hele balladen af med en trimmer/saks (kun første gang) - tag det hele - det er lækrest. TRag et varmt bad. tør dig og barber dig som du ville barbere dig i ansigtet. barberskum (den du foretrækker), skraber på kryds og tværs (hvert stykke hud, bør kun berøres maks 2 gange med skraberen). Skyl efter med iskoldt vand. Creme - neutral uden parfume, sprit.

Nu er du 100% slikke, kysse-lækker.
Anden