/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Services under Win2000
Fra : EazyOne
Vist : 540 gange
50 point
Dato : 06-03-03 14:36

Er der nogen der har kendskab til et sted hvor jeg kan finde oplysninger om helt nøjagtig HVAD alle services der kører under Win2k bruges til?.
Jeg har før fedtet med at deaktivere dem, genstarte og kigge i loggen for at se om der er fejlmeddelser.
Men der må være nogen dr kan forklare de enkelte services funktion!.

/EazyOne

PS. spørgsmål gælder både til Win2000 samt til WIn2000 adv.-server

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 06-03-03 15:50

har løsningen men først piontene

Kommentar
Fra : clemmedk

Dato : 06-03-03 16:01

http://www.winguides.com/ der kan du læse dig til det meste prøv det hvis det ikke er nok så skriv

Kommentar
Fra : clemmedk

Dato : 06-03-03 16:04
Kommentar
Fra : EazyOne

Dato : 06-03-03 16:54

Hmm.. Der er en masse lækker info, men syns ikke rigtig jeg kan finde en liste/faq/el. på "services"?.. eller har jeg stirret mig helt blind på den side?

/EazyOne

(Er der nogen der skulle ha den tvivlsomme glæde af at møde Alkoy, så gi ham lige et spark i **ven fra mig af!.. eller med andre ord: Tak for advarslen!)

Kommentar
Fra : Baxx65

Dato : 06-03-03 20:37

Din Servicemanager har jo ellers en rimelig beskrivelse af alle services, men hvis du vil vide mere, kan du jo lige prøve at kigge på denne side http://searchwin2000.techtarget.com/tip/1,289483,sid1_gci778742,00.html

Der er en del info omkring hvad du kan "spare"

Ellers er en god side http://whatis.techtarget.com hvor du ved at bruge søgefunktionen, finder svar på de fleste spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : Giversen

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-03 16:44
Godkendelse af svar
Fra : EazyOne

Dato : 12-03-03 19:47

Tak for svaret Giversen.
Og alle andre.. Men Giversens passede lige til min "dovenskab"

/EazyOne