/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Batterier til Minolta Dynax5
Fra : ch1quita
Vist : 463 gange
150 point
Dato : 13-06-08 13:17

Goddag!

Jeg skal købe nogle batterier, på vej fra arbejde, til mit spejlreflekskamera som jeg gerne skal ha' brugt her i weekenden. Desværre fik jeg ikke noteret mig hvilke den skal bruge. Kan i hjælpe?

Tak!

Model: Minolta Dynax5 (ikke at forveksle med Dynax5D!!)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-08 13:55

For at være helt sikker, ville jeg ringe til Minolta... også selv om du ikke har problemer med udstyr eller har tegnet en Helpline, så er jeg sikker på at de vil hjælpe dig

Helpline
Ring på nedenstående telefonnummer hvis der er tegnet en Helpline aftale på deres udstyr.
I tilfælde af tekniske problemer, hvor en Helpline konsulent kan afhjælpe problemet, er det muligt at kontakte Konica Minolta's Helpline tlf. 72212194

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-06-08 01:33

Det ved fotohandleren da sikkert.