/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Et svært forsinket tillykke
Fra : Benjamin.Hansen
Vist : 1054 gange
500 point
Dato : 12-06-08 23:09

Hejsa

Jeg vil da lige sige tillykke til O.V.N. med månedens premie...

Jeg har endnu ikke nodtaget min, for den 01/05...

Men hvad det kan jo være vi modtager premien samtidig...

Men til at starte på er her 500 piont...

vh Ben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-08 23:16

Også et stort tillykke fra mig

Mon jeg så også kan få tilsendt min præmie fra 1.11.07??

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-06-08 23:20

Vi kan jo ringe og spørge
Pawel Finkelman
på telefon
+45 56 13 10 13

Håber jo siden er lidt serriøs...

Vh Ben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-08 23:21

Måske vi skulle lave en samlet liste over alle der ikke har modtaget??

Jeg tror nu ikke det nytter, hverken at skrive eller ringe

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-06-08 23:33

Jeg undre mig over at Kandu ikke selv kontaker vinderne...

Det kan da ikke ikke være så svært at sende en mail...

Men det kan jo være - at nogen håber vi glemmer det....

vh Ben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-08 23:38

Nææ det koster da intet at sende en mail andet end ulejligheden. Vi kan jo kun håbe at de kommer i tanke om os--- tror du vi kan få renter af beløbet

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 13-06-08 07:10

Også et tillykke herfra (til din mulige præmie....).

Jeg venter da også stadig på min - fra påske 2007...!

Og der kommer ikke svar på mails, for dem har jeg sendt op til flere af.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-06-08 07:12

venter også,maj 2007.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-06-08 08:20

Så . . .

Har jeg lige talt med en Dame, Der tog telefonen ved opkald til Pawel Finkelman...

Hun gad ikke debatere site eller site indhold, men ville give min besked videre...

Begrundet at hun mener et er en Privat site der udbetaler premier af deres private midler (hvortil man så kan spørger om reklamer på site ikke giver indtægter....?)
Udtrykte mit synspunkt om at Private site og firma site, moralsk set er lige forpligtet til at overholde deres forpligtelser....

Så fandt jeg et andet nummer til Pawel Finkelman 31 13 10 22..

Her møder man en Engelsk sproget telefonsvare, hvor man enten kan lægge en besked eller man kan kontakte ham på hans Polske mobiltelefon...

Jeg tror ikke vi kan gøre andet end at holde manden op hvad de lover her på siden.

Men er er som jeg kan udelede af dette vigtigt, at vi selv presser på for ar få det vi er blevet lovet / stillet i udsigt ved at blive udtrukket...

Dejlig solskin til alle

Vh Ben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-08 09:09

Tak for din indsats.

Skal vi så hver især skrive en mail, eller sender vi en samlet med alle vores nick's??

Jeg har ikke selv rykket for min gevinst endnu, men det kan da godt være det skulle prøves af

Hvis det er dig der har solen, så kan du altså godt puste noget til Nordsjælland

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-06-08 09:22

Min retfædighedssans siger mig at jeg ikke har lyst til at starte en krig.

Men jeg syntes alle har ret til det de stilles i udsigt.

Det er jo "formodentlig", trods alt størsteparten der har fået ders premier, men mange gange er der gået lang tid før de modtog disse.

Jeg tror det er bedst at vi selv kontakter Pawel Finkelman og følger op på de manglende premier.

I bedste Kandu ånd, deler jeg min viden om hvordan vi skaber kontakten til Pawel Finkelman.

vh Ben

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-06-08 09:26

Jeg syns da det er mig Mig der aldrig har vundet der burde have poient

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-08 09:29

Jeg vil også klage !!!!!!!
Min printer som jeg vandt for nogle år siden (Emesen) er brudt sammen og smidt ud.

Mine penge (e.c) som jeg modtog er på mystisk vis forsvundet ud i den blå luft.

Jeg Eyvind kommer aldrig på lotterilisten selvom jeg har mange accepterede spørgsmål.

Men ellers et stort herfra.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 13-06-08 12:16

Jeg tager det fuldstændig rolig, bruger ikke pengene før jeg ser dem (hvis de kommer) det gider jeg ikke hidse mig op over, hvis gevinsten bliver udbetalt så hvis ikke ja så er jeg ikke dårlige stillet end før jeg vandt, tvært imod vi får nogle tillykke tråde ud af det
Tak for lykønskningen Ben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-06-08 12:17

Hvis jeg får præmien udbetalt, så er der cyberbajer til alle

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-06-08 15:45

Tillykke o.v.n. med plovmanden

jegggghikst har hhhelllhikster ikke vundet noget herinde ............... er jeg så osse med i puljen.....?.....

Godkendelse af svar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-06-08 20:47

Tak for svaret o.v.n..

Held og lykke til alle..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 00:01

Selv tak og god weekend