/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook 2003
Fra : ipbirk
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 12-06-08 10:50

Jeg har problemer med mit outlook 2003, jeg har prøvet med find og ret fejl i outlook, men det har ikke løst problmet, nu vil jeg prøve om det er muligt at geninstallere og reparere outlook, men hvordan gør jeg?? når jeg booter på cd'en med office 2003 kommer der bare en masse filer op på skærmen,jeg har ikke nogen muligheder.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 12-06-08 11:29

Sæt først cd'en med Office i efter du har startet maskinen, og vent så lidt, inden der kommer et skærmbillede op - vælg så reparer.

Clou

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 12-06-08 11:32

Tha, men det er det skærmbillede der ikke kommer op

Accepteret svar
Fra : hardy

Modtaget 60 point
Dato : 12-06-08 11:45

så har du ikke autorun sat til på dit cd-drev så skal du åbne stifinder gå ind på cd-drever og starte setup.exe eller instal.exe ved ikke lige hvad den heder i office 2003

mvh hardy

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 12-06-08 12:11

Tak for svaret hardy.