/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kessler vs. Sartison
Fra : Jesper_wood
Vist : 721 gange
100 point
Dato : 11-06-08 21:23

Heyson,
Sidst kessler boksede kunne den ses online.
Nogle der ved om det også er muligt denne gang ?
http://www.canaldigital.dk/satellittv/Boksning/Se-Kessler-vs-Sartison-i-officiel-WBA-VM-kamp/
Hvis ja hvor/hvordan

Gerne skåret ud i pap.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 12-06-08 06:13

Har ondt i min googlearm, har ikke kunne finde noget.
Er der ikke en der vil hjælpe ?

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 12-06-08 10:31

hej jesper

har du prøvet at søge knadu for kessler
måske de samme steder sender igen ????

http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=0&ss=kessler&sa=7

hvis der er 'bid' må du da gerne fortælle hvor

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 12-06-08 17:17

Tja, ham han skal møde bokser på tysk licens, måske en af de Tyske kanaler sender den gratis live. ?

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 12-06-08 17:36

#prosat

Tænkte det samme. Har søge på ARD, ZDF, RTL, RTL II, Super RTL, 3Sat og Vox. Kunne ikke finde noget.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 12-06-08 17:37

"missbe

Denne tanke har jeg også været igennem.
Dog har jeg ikke kunde finde noget disse steder.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 12-06-08 17:46

jesper

du kunne måske sende en pm til profilen
der tippede sidste gang om kampen
og spørge om han (m/k) har nogel tips denne gang ???

det kan jo være han ikke har set dit spm.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 12-06-08 18:37

#MissBe

Kanon Idé, hermed done.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-06-08 18:41

Kig her. Hvis du ikke kan finde den på MyP2P, så finder du den sikkert ikke http://www.kandu.dk/spg111985.aspx

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-06-08 18:45

Ellers så kig i deres forum, som skrevet her. Der kan være en der lægger et link ind, lige før kampen http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=16767

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 12-06-08 21:56

#Jesper Wood.

ARD og ZDF sender fra de 2 største promotor, de har en TV aftale om at sende alle deres kampe,
Det de gør at de først et par dage før ligger Tv programmet ud på deres kanal oversigt, så måske kommer kampen. ?

P.s sidst Kessler boksede kunne kampen hentes 30 min efter over internettet.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-06-08 06:08

Se i dine Private Indlæg

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 18-06-08 15:49

Sys stadig ikke vi har kunne finde noget ?!?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 19-06-08 11:18

Du kan prøve at holde øje med denne her side,måskå komme den op her,gå ind under other sport og så boxing

http://www.liveonsat.com/

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-06-08 08:06
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-06-08 13:39

Takker jangchr

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-06-08 13:41

Er det ikke kl 18.30?

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 21-06-08 19:03
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-06-08 19:10

Citat
Main Event Kessler v Sartison Starts @ 22:00 CET / 21:00 GMT , Stream will be here by then !

Så må vi vente i spænding på, om der vitterligt kommer en stream

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-06-08 21:44

Ingen stream endnu. Nu begynder jeg at tvivle på der kommer en

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-06-08 23:15

Heller ikke hér...

Mon der er et eller andet man skal downloade først...mon?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-06-08 23:39

Ja, du skal installere Sopcast http://www.sopcast.org/

Men linket er der ikke endnu. Jeg kan se at nogle mener at siden er fup, og kun er ude på at få brugerne til at installere Zango Spyware. Det kan jeg dog bare ikke se nogen steder.

Men nu er det vist også ved at være for sent. Nu kan vi håbe på en optagelse på Youtube.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-06-08 00:17

Ja,desværre,den kom ikke på mit link og min computer ville ikke installer Zango,det var måske også godt nok,men regner med at den ligger til download imorgen,så vil jeg ligge en link ind til hvor man kan download den

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-06-08 22:34

Mikkel.Kessler.VS.Dimitri.Sartison
(350MB)
http://www.megaupload.com/?d=P4V2MARO

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 23-06-08 18:55

Takker.

Prosat

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-06-08 18:59

Også tak herfra