/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
min onkel vil finde sin datter
Fra : benles44
Vist : 757 gange
300 point
Dato : 11-06-08 16:29

min onkel vil gerne finde sin datter, min veninde der har fundet mange ting indenfor slægtsforskning har prøvet lidt forskelligt uden held..

hun hedder Henny og født Ipsen, hun hedder temmelig sikkert et andet efternavn, men det ved vi ikke..hun er født den 6 jan 1953 københavn...

er der nogen der ved hvordan man kan komme videre, så vil min onkel bare blive så glad..

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 11-06-08 16:35

Kirkebogen for 1953 er tilgængelig på Landsarkivet og Rigsarkivet.
Hvis du kender en adresse på hende, så kan Folkeregistret hjælpe dig.
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : benles44

Dato : 11-06-08 16:38

jeg har ingen adresse på hende, det er mange år siden min onkel har set hende eller har haft kontakt derfor ved vi ikke hvor hun bor eller hvad hun evt. hedder til efternavn

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 11-06-08 17:19

Så er det Rigs- eller Landsarkivet.
spimmer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 11-06-08 17:27

Hej igen.

Kender du adressen på datterens fødselsdato? Henny Ipsen, født den 6 jan 1953 københavn... Så er det bare afgang til nærmeste folkeregister.
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : benles44

Dato : 11-06-08 17:37

ok det vil jeg så prøve.. skal lige spørge min onkel hvor det var hun blev født

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 11-06-08 17:59

Jeg skal lige huske, at sige, at det koster kr. 52,-. Hvis jeres kommune har lagt oplysningerne på EDB, kan I få dem med det samme - det behøver ikke være i fødekommunen. Hvis det ikke er lagt på EDB skal I til fødekommunen.
Du er velkommen til at skrive på min private mail, da jeg har fundet adskillige personer på denne måde, bl. a. min kones far, min kammerats far og hans halvsøskende og flere andre.
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 11-06-08 21:28

Fødselsnavn og fødselsdag KAN være nok... Men jo flere oplysninger, jo bedre er chancen for at de kan finde hende i folkeregistret.

Jeg har også prøvet det nogle gange... Jeg fandt bl.a. en søster, der var flyttet til Spanien...
...Og en ven, der var død..

Og jeg gik bare ned på mit eget kommunekontor. Der er en skranke, der hedder "Folkeregister"..
Nemt, ikke?