/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
vil du gerne være komite medle
Fra : bakoteh
Vist : 276 gange
50 point
Dato : 11-06-08 13:51

En ny afrikansk hjælp organisation ( kartoffel dyrkning) vil gerne har flere deltager i komiten.er det nogle for dig?
kontak k.bemyndig@forum.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-08 13:55

Det kræver lidt mere præsentation, for ikke at sige meget.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 15-06-08 16:08

NEJ bakoteh ! ! !

Det har absolut ingen interesse.

Jeg vil hellere bruge min tid på ændre hele samfundet til et fredeligt sted at være, og hvor der kun findes love, som er i harmoni med Naturloven!

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-08 08:28

bakoteh er tavs
kan vi så formode den hjælpeorganisation er
ude på at skovle penge hjem til sig selv.
og sende en brøkdel til afrika?
Dem ser vi mange af.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-08 08:29

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 4

En skummel person som vælger at ignore svar.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 19-06-08 13:20

Tilsyneladende ramt plet, men der skal andre metoder til gor at afskaffe den - og lignende
slags personer, som der bliver flere og flere af, med de metoder der normalt anvendes for at "bekæmpe" lignende "ukrudt" med.

mvh
Dkwm327